gekloot

Alle vragen over reviseren van je motor kun je hier stellen.
Gesloten
Ramon
Heavy user
Heavy user
Berichten: 3690
Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 10:42
Locatie: ibiza
Contacteer:

gekloot

Bericht door Ramon » vr 17 jun, 2005 21:26

nou had ik die zuigerveren binnen, heb ik de boel gesloopt blijken ze niet te passen. ik terug naar bcc gereden vandaag om andere te halen thuis gekomen er op gezet, nou bleek dat de zuiger links heel erg beschadigd was heb er een andere in gezet, en daar de nieuwe veren in maar toen in eens brak er een aaaaaaaaaaaaahh

70 e naar de filestijen (waaren extra goede)

nou heb ik maar een goeie van een ander blok afgesloopt met zo'n binnen veer, nou maar hopen die ie mooi loopt zo als ie af is.

maar wat een gedoetje zeg

rsoen
Beginner
Beginner
Berichten: 42
Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 09:46

Bericht door rsoen » vr 17 jun, 2005 22:47

Leuk he, ik heb een eens hele eend motor in elkaar gezet. Toen wees iemand mij op die veertjes die nog op de werkbank lagen. Tja, toen kon die weer uit elkaar. :-)

Een troost, je wordt er erg handig in.

Ramon
Heavy user
Heavy user
Berichten: 3690
Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 10:42
Locatie: ibiza
Contacteer:

Bericht door Ramon » ma 20 jun, 2005 08:23

oke het motertje loopt en nu na 200 km geen druppel olie verbruikt.

eergisteren toen ik alles net gemonteerd had liep het motertje heel rot, elke keer als ik gas gaf sloeg ie bijna af, nu kwam ik er achter dat elke keer als ik halvewege de 2 trap van de carb. was, dan schoot deze terug heel raar net als of die veer kapot is ofzo, nu heb ik een andere onder carb gemonteerd echter met drie boutjes bij die laatste kon ik niet bij, maar nu loopt ie heel schokkirig stationair, op 1100 rpm ongeveer wat zou dit kunnen zijn. Ik denk zelf dat ik ergens valse lucht aanzuig langs die harde voetpakking ofzo.

verder maakt het motertje erg veel herrie maar dat komt waarschijnlijk omdat er geen isolatie meer in de eend zit (moet ik nog monteren)

r

Cubitus
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 160
Lid geworden op: zo 16 mar, 2003 20:34
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door Cubitus » ma 20 jun, 2005 18:19

Als je carb met 4 bouten vast hoort te zitten en jij doet het met 3 krijg je dus valse lucht he. :roll:
2cv az 1968

Ramon
Heavy user
Heavy user
Berichten: 3690
Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 10:42
Locatie: ibiza
Contacteer:

Bericht door Ramon » ma 20 jun, 2005 21:21

ja dat weet ik nu ook ja moet ff uitdokteren hoe ik die bout goet vast zet zodat de moer er op kan

Frank Munneke
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 417
Lid geworden op: do 8 apr, 2004 15:58
Locatie: groningen

Bericht door Frank Munneke » di 21 jun, 2005 10:26

Hoi

Gewoon ffe een reut (gamma oid) steeksleuteltje nemen en die krombuigen, kan je zo dat laatste moertje aandraaien.

groet

Casonline
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 277
Lid geworden op: za 3 jul, 2004 20:01
Locatie: Schiedam

Bericht door Casonline » di 21 jun, 2005 12:33

Olievulpijp eraf en eventueel je luchtfilter eraf dan kun je er het makkelijkst bij. Alle boutjes goed vast zetten anders is het ruk! En blijf je zoeken naar wat het is (zelf ervaren) En niet lam draaien ramon!

Gesloten