spruitsuk en pakkingen etc
spruitsuk en pakkingen etc
as weekend gaat het gebeuren ik ga eens kijken wat er mis is en dan de boel fixen.
omdat mijn compreesie erg laag is dacht ik gelijk ff nieuwe zuigers en cilinders.
maar waarom dan geen big bore.
dat word het dus.
ik ben erg benieuwd hoe mijn eend dan rijd.
nieuwe aandrijfassen
remmen voor
spruitstuk pakkingen
big bore
klaar
ik hou jullie op de hoogte
omdat mijn compreesie erg laag is dacht ik gelijk ff nieuwe zuigers en cilinders.
maar waarom dan geen big bore.
dat word het dus.
ik ben erg benieuwd hoe mijn eend dan rijd.
nieuwe aandrijfassen
remmen voor
spruitstuk pakkingen
big bore
klaar
ik hou jullie op de hoogte
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1593
- Lid geworden op: vr 25 nov, 2005 23:48
- Locatie: s heerenbroek
- Contacteer:
draai dan ook je vliegwieletje af rijd lekker
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
-
- Altijd onstuitbaar, toch abrupt gestopt
- Berichten: 931
- Lid geworden op: zo 9 mar, 2003 20:59
- Locatie: limburg.NL
- Contacteer:
E n dan maar zaniken over de kwaliteit...Ramon2cv schreef:weet je waarom de pakkingen er steeds uitknalde!?
ik had ze verkeerd om gemonteerd dus inlaat opt uitlaat en andersom.
haha
nou komt het vast weer goed
Altijd onstuitbaar, toch abrupt gestopt.
12 november 1975 - 18 juli 2007
http://www.cats-citroen.net
12 november 1975 - 18 juli 2007
http://www.cats-citroen.net
Ik haal even dit oude topic naar boven om allerlei vervuiling van het forum te voorkomen.
Casus: een lekkend spruitstuk daar waar die aan de motor bevestigd zit. Dus; spruitstuk loshalen en er nieuwe pakkingen tussenzetten. Maar..... de bouten/moeren zijn dusdanig verroest dat ze niet eens meer hun oorspronkelijek (zeshoekige?) vorm hebben. Laat staan dat er beweging inzit.
Hoe krijg je zoiets los/hoe zit dit bevestigt? Zit de bout aan het motorblok bevestigd? Of zit de bout gewoon door het motorblok én het spruitstuk heen en dat bevestigd met een moer?
Als dat laatste het geval is lijkt het me simpel: met een ijzerzaag doorzagen en nieuwe bouten en moeren erdoor.
Dus zoals hieronder op de foto waar het spruitstuk zwart is: zit die bout (waar nog een moer aan moet om de boel vast te zetten) die je ziet zitten aan het motorblok vast?
Casus: een lekkend spruitstuk daar waar die aan de motor bevestigd zit. Dus; spruitstuk loshalen en er nieuwe pakkingen tussenzetten. Maar..... de bouten/moeren zijn dusdanig verroest dat ze niet eens meer hun oorspronkelijek (zeshoekige?) vorm hebben. Laat staan dat er beweging inzit.
Hoe krijg je zoiets los/hoe zit dit bevestigt? Zit de bout aan het motorblok bevestigd? Of zit de bout gewoon door het motorblok én het spruitstuk heen en dat bevestigd met een moer?
Als dat laatste het geval is lijkt het me simpel: met een ijzerzaag doorzagen en nieuwe bouten en moeren erdoor.
Dus zoals hieronder op de foto waar het spruitstuk zwart is: zit die bout (waar nog een moer aan moet om de boel vast te zetten) die je ziet zitten aan het motorblok vast?
- Punky
- Addicted user
- Berichten: 9242
- Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 14:03
- Locatie: Veghel
- Contacteer:
Aan de kant van de uitlaat zijn het tapeinden aan de kant van de inlaat bouten. Deze zijn te vervangen, maar met voldoende kruipolie en geduld moeten ze er wel af te krijgen zijn hoor.
Waarom is je oliekoeler eigenlijk rood. Ik zou daar zelf persoonlijk niet snel lak op gedaan hebben ivm koeling.
Waarom is je oliekoeler eigenlijk rood. Ik zou daar zelf persoonlijk niet snel lak op gedaan hebben ivm koeling.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!