Stil op het forum

Stel hier je vragen of opmerkingen over het forum.
Ducksen
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1275
Lid geworden op: di 30 aug, 2005 22:05
Locatie: Zierikzee
Contacteer:

Bericht door Ducksen » ma 16 dec, 2013 08:37

Ah das wel jammer om te horen. Het is voor mij wat ver om heen en weer te rijden maar ik ging er toch altijd met plezier heen. Werd er altijd goed geholpen door de magazijnploeg.
Who let the duck out!!
2cv6 '86 custom 'Bibiche'
Mini cooper '11

Gebruikersavatar
Boudewijn
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1870
Lid geworden op: wo 6 jun, 2007 10:13
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Bericht door Boudewijn » ma 16 dec, 2013 18:42

[quote="2cv4"]De complete cursusploeg en een groot gedeelte van de magazijnploeg zijn na een zoveelste conflict met de voorzitter per direct opgestapt.heel jammer dat momenteel deze club als een bedrijf bestuurd wordt![/quote

Deze voorzitter is er toch gekomen omdat de cursus en magazijn ploeg problemen had met de vorige voorzitter?
Schultenbräu das ist mein Bier !

2cv4
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 99
Lid geworden op: ma 14 aug, 2006 10:46
Locatie: ijmuiden

Bericht door 2cv4 » ma 16 dec, 2013 18:45

Inderdaad heel jammer binnen de club was zeer veel technische kennis aanwezig, dat is nul allemaal weg omdat die mensen nu vertrokken zijn.Het magazijn bestaat niet alleen uit onderdelen verkopen, daar hoort ook en stukje technisch advies bij dat was nou net de meerwaarde boven de internetwinkels. Allemaal heel zonde dat het zo gelopen is.
2cv4 1970 az-a2
2cv 1967 az
AK 350 1968 glaceauto

Gebruikersavatar
gelemotor
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 467
Lid geworden op: ma 11 mei, 2009 12:42
Locatie: Beverwijk

Bericht door gelemotor » ma 16 dec, 2013 21:08

Inderdaad zonde dat het zo gelopen is, dat zijn we helemaal eens.

Maar elk verhaal heeft twee kanten.
Van de voorzitter weet ik dat er altijd eerst naar een oplossing gezocht wordt, en er niet zomaar koppen worden gerold.

De " aanwezige kennis " is inmiddels alweer aangevuld, de voorzitteris ook doortastend en laat zich niet zomaar uit het veld slaan.

Maar beleid komt vanuit een gekozen bestuur en daar horen alle " onder " afdelingen zich aan te houden.
Dan is het juist goed als een voorzitter ingrijpt.

Verder wil ik het hier bij laten, er is een algemene ledenvergadering om hier over te praten en een Forum is daar niet de juiste plaats voor.
Ik laat het bij deze reactie, 2cv4 mag hier best op reageren maar ik hoop dat hij/zij er bij is op de ALV om zijn / haar mening te uiten .
Bij dit soort zaken is het beter dat men elkaar recht in de ogen kan kijken, dan vanachter een beeldscherm zit te grommen.
Tot op de ALV??

Met vriendelijke groet,
Luc van den Bosch
Tevreden 2cvnl lid !
Duck your life

Rageend
Beginner
Beginner
Berichten: 41
Lid geworden op: di 15 mar, 2005 22:16
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Rageend » wo 18 dec, 2013 22:53

Iedereen is bezig met zijn of haar winterproject. Misschien daarom wat rustig op het Forum?

Zojuist een eureka momentje gehad. Achterruit gewisseld in het dakje. En zo is iedereen bezig. Morgen weer verder aan de klus. nog genoeg te doen!
Citroen 2cv6 Special Barbour 4x4 602cc (1984)
Citroen AZU 500cc (1960)
Citroen AZ open vering 425cc (1955)

Gebruikersavatar
Punky
Addicted user
Addicted user
Berichten: 9242
Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 14:03
Locatie: Veghel
Contacteer:

Bericht door Punky » vr 20 dec, 2013 11:53

gelemotor schreef:Inderdaad zonde dat het zo gelopen is, dat zijn we helemaal eens.

Maar elk verhaal heeft twee kanten.
Van de voorzitter weet ik dat er altijd eerst naar een oplossing gezocht wordt, en er niet zomaar koppen worden gerold.

De " aanwezige kennis " is inmiddels alweer aangevuld, de voorzitteris ook doortastend en laat zich niet zomaar uit het veld slaan.

Maar beleid komt vanuit een gekozen bestuur en daar horen alle " onder " afdelingen zich aan te houden.
Dan is het juist goed als een voorzitter ingrijpt.

Verder wil ik het hier bij laten, er is een algemene ledenvergadering om hier over te praten en een Forum is daar niet de juiste plaats voor.
Ik laat het bij deze reactie, 2cv4 mag hier best op reageren maar ik hoop dat hij/zij er bij is op de ALV om zijn / haar mening te uiten .
Bij dit soort zaken is het beter dat men elkaar recht in de ogen kan kijken, dan vanachter een beeldscherm zit te grommen.
Tot op de ALV??

Met vriendelijke groet,
Luc van den Bosch
Tevreden 2cvnl lid !
Goed gezegd!
PuNk RoCK LosEr

2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!

2cv4
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 99
Lid geworden op: ma 14 aug, 2006 10:46
Locatie: ijmuiden

Bericht door 2cv4 » vr 20 dec, 2013 19:54

Waarop er weer partij getrokken wordt voor een in mijn ogen discutabele voorzitter. Om een vereniging goed te besturen komen niet zakelijke maar menselijke aspecten op de eerste plaats en dat is hier helaas niet het geval. Nogmaals je kunt het niet iedereen naar de zin maken maar de vrijwilligers die zich inzetten voor een vereniging met respect behandelen en ook open staan voor hun inbreng is toch wel het minste. Wees zuinig op je vrijwilligers die in deze tijd toch al moeilijk(er} te vinden zijn .Maar dit is een probleem wat bij meer clubs en verenigingen speelt! dus in dit geval zeker niet uniek.
2cv4 1970 az-a2
2cv 1967 az
AK 350 1968 glaceauto

supercees
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1770
Lid geworden op: ma 6 jun, 2005 20:40
Locatie: stompwijk (zh)

Bericht door supercees » vr 20 dec, 2013 20:40

bovenstaande reacties zijn 1 van de oorzaken dat ik minder op het forum te vinden ben. het topic wordt geopend over het onderwerp stilte op het forum, dan gaat het in 1 keer over een of ander clubje waar natuurlijk weer geouwehoer is, want zo gaat dat in clubjes en het gaat me dan vooral om de toon waarop.

ik heb het een tijd een heel leuk forum gevonden, men was vriendelijk ook als je er eens naast zat of zelf een niet al te slimme oplossing had bedacht, maar het wordt allemaal steeds harder en scherper neergezet en als iemand een andere mening heeft wordt dat niet gewaardeerd.

erg jammer. het lijkt mij ook een leeftijdsgebonden probleem. hoe jonger de reaguurder, hoe harder de taal.
2cv6 1985, BX 1.9 TRI break

Ducksen
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1275
Lid geworden op: di 30 aug, 2005 22:05
Locatie: Zierikzee
Contacteer:

Bericht door Ducksen » vr 20 dec, 2013 21:12

Nou ik kwam inderdaad met de mededeling stil op het forum en het is overgegaan in iets anders.
Who let the duck out!!
2cv6 '86 custom 'Bibiche'
Mini cooper '11

Rageend
Beginner
Beginner
Berichten: 41
Lid geworden op: di 15 mar, 2005 22:16
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Rageend » vr 20 dec, 2013 21:13

Niet meer stil dus, en ook niet stil gezeten vandaag met klussen. Deuren zijn klaar op de binnenbekleding na, en nu aan het kijken hoe ik een benzinetank kan fabriceren.
Citroen 2cv6 Special Barbour 4x4 602cc (1984)
Citroen AZU 500cc (1960)
Citroen AZ open vering 425cc (1955)

Ducksen
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1275
Lid geworden op: di 30 aug, 2005 22:05
Locatie: Zierikzee
Contacteer:

Bericht door Ducksen » vr 20 dec, 2013 21:19

Volgens mij zit en ben jij nooit stil met dat mooie project!!!
Who let the duck out!!
2cv6 '86 custom 'Bibiche'
Mini cooper '11

Gebruikersavatar
Bertje Beige
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1216
Lid geworden op: za 24 feb, 2007 12:14
Locatie: West Fryslan

Bericht door Bertje Beige » vr 20 dec, 2013 21:23

Ik vond ook al dat er de laatste tijd minder op het forum gepost werd; dacht zelf dat het kwam omdat er steeds meer mensen aan het Faceboeken zijn en dus minder tijd besteden aan het/een forum. Ook zullen op Facebook wel soortgelijke onderwerpen besproken worden (weet ik niet, zit niet op FB).

Toch blij dat het me niet als enigste opvalt, maar hoe verander je zoiets weer?
2CV6club1983-acadiane1985-azu1962

Gebruikersavatar
schermer
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1146
Lid geworden op: di 1 nov, 2011 00:27
Locatie: Ursem

Bericht door schermer » vr 20 dec, 2013 21:23

Deze week weer begonnen met de eend. Ik zal dus binnenkort weer eens wat bij mijn verslag schrijven. Hoop wel weer op wat leuke reacties.

Ducksen
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1275
Lid geworden op: di 30 aug, 2005 22:05
Locatie: Zierikzee
Contacteer:

Bericht door Ducksen » vr 20 dec, 2013 21:36

Zorgen dat mensen meer gaan posten op het forum ja goeie vraag.
Ik heb ook geen FB dus blijf lekker op het forum ;-)
Who let the duck out!!
2cv6 '86 custom 'Bibiche'
Mini cooper '11

Rageend
Beginner
Beginner
Berichten: 41
Lid geworden op: di 15 mar, 2005 22:16
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Rageend » vr 20 dec, 2013 21:42

Facebook heeft wel een groot aandeel. Ik zit dan wel op FB en dan ook in 2cv groepen en een andere (eigen) website waar dagelijks een update op komt, als er wat te melden valt. Denk nog een maand of 2 en dan ben ik even uit gesleuteld, al wachten er nog een paar projecten. Eerst de 4x4, dan de auto van mijn vrouw, dan de AZU en dan eindelijk de 55-er met open veering afmaken. En dan zijn we wel weer een paar jaar verder gok ik.
Citroen 2cv6 Special Barbour 4x4 602cc (1984)
Citroen AZU 500cc (1960)
Citroen AZ open vering 425cc (1955)

Plaats reactie