Wensen met betrekking tot het forum..

Stel hier je vragen of opmerkingen over het forum.
Plaats reactie
LPGo
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1193
Lid geworden op: zo 12 apr, 2009 23:11
Contacteer:

Wensen met betrekking tot het forum..

Bericht door LPGo » zo 12 jan, 2014 13:26

Even vooraf ik ben hartstikke blij met het forum en de werking ervan, maar ik wil hier toch een topic openen omdat ik een functie mis die andere fora wel hebben en ik toch wel mis... misschien hebben jullie ook nog wel verbeter puntjes en daarom wil ik dit topic openen..

* aan de moderatoren, misschien willen jullie het overhevelen naar een andere afdeling
kijk maar..

Nu wat mij stoort...... Bij vele andere fora b.v. i2cvf zit er een button op de site

VIEW ACTIVE TOPICS

Als ik hierop klik dan kan alle berichten zien in volgorde van plaatsing, dus je kunt nooit meer een bericht missen, doordat je per ongelijk de website afsloot. Ik heb toch het gevoel dat me dit al een paar keer gebeurt is waardoor je gekke of niet toepasselijke berichten gaat plaatsen of topics helemaal over het hoofd ziet zojuist nog gebeurt.

Uiteraard is dit mijn eigen persoonlijke mening en weet ik niet of het in deze website makkelijk in te bouwen is........ en of dat ik zelfs iets fout doe...

Ben benieuwd naar het commentaar..

Gebruikersavatar
Punky
Addicted user
Addicted user
Berichten: 9242
Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 14:03
Locatie: Veghel
Contacteer:

Bericht door Punky » zo 12 jan, 2014 14:54

Ik gebruik altijd de knop: berichten sinds laatste bezoek en dat werkt goed eerlijk gezegd.

Alleen als je hem voortijdig afsluit, dan wist hij het geheugen en moet je inderdaad handmatig gaan zoeken op data, maar ook dat is nog te doen.

Ik weet niet hoeveel werk het is om een extra knop te plaatsten. Daarnaast is het de vraag tot hoe lang je terug moet gaan om active topics te bekijken. Gaat het dan over 1 dag, 3 dagen, 1 week, etc.?
PuNk RoCK LosEr

2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!