De 27e forumtrofee is gevonden door ...... :-) in Balen (B)

Alles wat te maken heeft met het spel rondom de 2cv.nl forum trofee

Moderator: Hanzzl69

Willem2
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1245
Lid geworden op: ma 28 jul, 2008 22:04
Locatie: Zwijndrecht

Bericht door Willem2 » di 28 apr, 2009 10:38

Jazeker :D
Eend voor allen, allen voor eend..

joe_catchou
Belgisch Meester Lasser
Belgisch Meester Lasser
Berichten: 2185
Lid geworden op: di 3 apr, 2007 18:03
Locatie: Antwerp
Contacteer:

Bericht door joe_catchou » di 28 apr, 2009 18:45

en als ie een 4de keer word gevonnen ???;-) ;-) :lol: :lol: :lol:
see you when you see me

Willem2
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1245
Lid geworden op: ma 28 jul, 2008 22:04
Locatie: Zwijndrecht

Bericht door Willem2 » di 28 apr, 2009 18:56

Is het niet logischer als we verder gaan met de provincies, maar de teller voor de vinders op nul zetten?
Stel dat wij 'm nu vinden, moet er weer een nieuwe Trofee komen, de keer daarna vindt Rossero 'm en de keer daarna Rollo.
Dan blijven we nieuwe kopen :lol:

Het lijkt me eerlijker als we allemaal weer gelijke kansen hebben...
Eend voor allen, allen voor eend..

Gebruikersavatar
Hanzzl69
Spelleider Forum Trofee
Berichten: 1712
Lid geworden op: zo 30 mar, 2003 13:58
Locatie: Ergens in't midden
Contacteer:

Bericht door Hanzzl69 » di 28 apr, 2009 21:36

joe_catchou schreef:en als ie een 4de keer word gevonnen ???;-) ;-) :lol: :lol: :lol:
Dan lever je ze alle twee weer in. :roll:
Willem2 schreef:Is het niet logischer als we verder gaan met de provincies, maar de teller voor de vinders op nul zetten?
Stel dat wij 'm nu vinden, moet er weer een nieuwe Trofee komen, de keer daarna vindt Rossero 'm en de keer daarna Rollo.
Dan blijven we nieuwe kopen :lol:
Het lijkt me eerlijker als we allemaal weer gelijke kansen hebben...
Mij best, als de anderen die op nu twee staan dat ook vinden. (reacties welkom!) Het zorgt er in ieder geval voor dat het winnen van de trofee een speciale aangelegenheid blijft. Komt ook voor joe de teller weer op nul (zie hierboven).

Overigens .... tada!!!!!
Afbeelding
Hanzzl69

Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985

joe_catchou
Belgisch Meester Lasser
Belgisch Meester Lasser
Berichten: 2185
Lid geworden op: di 3 apr, 2007 18:03
Locatie: Antwerp
Contacteer:

Bericht door joe_catchou » di 28 apr, 2009 22:47

Waaaauww die heb ik nog niet

tja word ff moeilijk was aan het denken anders zet ik ff een stap op zij tot de volgende .
maar er komen er nu inderdaad een paar achter elkaar .
dat word even puzzellen naar een oplossing
see you when you see me

Eminence Grise
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 846
Lid geworden op: di 30 dec, 2003 16:36
Locatie: Valkenburg ad Geul

Bericht door Eminence Grise » wo 29 apr, 2009 08:46

Willem2 schreef: Het lijkt me eerlijker als we allemaal weer gelijke kansen hebben...
helemaal mee eens.
Ik kan er (nog) niets over terug vinden in de spelregels. Taalkundig gezien zou je het kunnen uitleggen dat het 3x om dezelfde trofee gaat.
Dit is een nieuwe waaruit je de conclusie zou kunnen trekken dat het spel opnieuw begint en iedereen weer gelijke kansen heeft. Verder staat In de spelregels vermeld dat de VINDER zorgt voor het verstoppen. Joe-Catchou zou hier dan voor moeten zorgen.
Door alleen de overgebleven provincies mee te laten doen zouden de mensen daar een voorsprong hebben. Lijkt me dus het eerlijkst om Joe de trofee te laten verstoppen in alle deelnemende gebieden.
Mss iets voor een poll??
2 cylinders en 30 pk maar veel meer inhoud..!
enne...mooi grijs is niet lelijk. Rood valt ook best mee.

Oma Duckpower
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 263
Lid geworden op: ma 19 sep, 2005 15:08
Locatie: Valkenburg aan de Geul

Bericht door Oma Duckpower » wo 29 apr, 2009 09:21

Afbeelding

Ik ben voorstander van alle tellers op nul, dus zowel provincies als deelnemers.
Joe mag wat mij betreft als eerste de trofee verstoppen.
Doe je vandaag hetzelfde als gisteren dan zal er morgen niets veranderen!

Ronald
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 254
Lid geworden op: ma 7 mar, 2005 22:32
Locatie: Middelburg

Bericht door Ronald » wo 29 apr, 2009 09:21

Eminence Grise schreef:Door alleen de overgebleven provincies mee te laten doen zouden de mensen daar een voorsprong hebben. Lijkt me dus het eerlijkst om Joe de trofee te laten verstoppen in alle deelnemende gebieden.
Mss iets voor een poll??
Ja, dat zal wel. Maar aan de andere kant zitten we nu wel in de comfortabele positie dat we de noordelijke provincies al twee keer gehad hebben......
En hoe groot is die voorsprong nu helemaal? Per slot van rekening zal de concurrentie tussen de deelnemers daar niet echt minder gaan worden, denk ik.

Gebruikersavatar
pieterke
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 351
Lid geworden op: di 11 mar, 2003 22:41

Bericht door pieterke » wo 29 apr, 2009 09:55

Je zou ook kunnen zeggen dat het uiteindelijke doel is van dit spel is om de trofee definitief in bezit te krijgen.
Dan zou in dit geval het doel bereikt zijn en dat zou dus betekenen dat het spel gedaan is en je dus weer overnieuw moet beginnen.

sneu voor degene die de trofee al 2 keer gehad hebben maar zo is het natuurlijk met alle spelletjes en wedstrijden. .... Prijs binnen ,spel /wedstrijd afgelopen .

Naar mijn inzien verstopt de "winnaar" de trofee weer, dan blijft de trofee hoogst waarschijnlijk nog even in het zuiden . eerlijk is eerlijk.


tis maar een idee 8)
als je je sokken maar aanhoudt !

miekemiek
Beginner
Beginner
Berichten: 21
Lid geworden op: di 26 aug, 2008 14:16
Locatie: Schiedam

Bericht door miekemiek » wo 29 apr, 2009 10:22

Het lijkt mij het meest voor de hand liggen om alle tellers weer op nul te zetten, zowel van de provincies als de leden.
Dit was de ronde van de eerste troffee, die is klaar en we hebben een winnaar. (zoals pieterke ook zegt, het doel is bereikt)
De ronde van de tweede troffee kan nu beginnen, en wie hem dan gaat verstoppen is mij om het even. Dat lijkt me iets tussen Joe en Hannzl.

miekemiek
Beginner
Beginner
Berichten: 21
Lid geworden op: di 26 aug, 2008 14:16
Locatie: Schiedam

Bericht door miekemiek » wo 29 apr, 2009 10:24

Ronald schreef:
Eminence Grise schreef:Door alleen de overgebleven provincies mee te laten doen zouden de mensen daar een voorsprong hebben. Lijkt me dus het eerlijkst om Joe de trofee te laten verstoppen in alle deelnemende gebieden.
Mss iets voor een poll??
Ja, dat zal wel. Maar aan de andere kant zitten we nu wel in de comfortabele positie dat we de noordelijke provincies al twee keer gehad hebben......
En hoe groot is die voorsprong nu helemaal? Per slot van rekening zal de concurrentie tussen de deelnemers daar niet echt minder gaan worden, denk ik.
Maar het is toch niet zo dat je alleen zoekt in de provincie waar je woont? We rijden wel weer naar groningen hoor :mrgreen:

Willem2
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1245
Lid geworden op: ma 28 jul, 2008 22:04
Locatie: Zwijndrecht

Bericht door Willem2 » wo 29 apr, 2009 10:26

Ik laat de eend vast warmdraaien :D
Eend voor allen, allen voor eend..

Gebruikersavatar
Gerard2cv
Super eendkenner
Super eendkenner
Berichten: 2885
Lid geworden op: za 22 mar, 2003 10:57
Locatie: Hongarije

Bericht door Gerard2cv » wo 29 apr, 2009 10:43

Ik heb vroeger veel puzzelritten gereden en ook wel de nodige prijzen gewonnen.Maar daar was het altijd.regel 1.De uitzetter (Hanzzl) heeft
altijd gelijk.en 2.In geval van discussie treed art 1 in werking

Gebruikersavatar
pieterke
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 351
Lid geworden op: di 11 mar, 2003 22:41

Bericht door pieterke » wo 29 apr, 2009 11:34

Gerard Maas schreef:Ik heb vroeger veel puzzelritten gereden en ook wel de nodige prijzen gewonnen.Maar daar was het altijd.regel 1.De uitzetter (Hanzzl) heeft
altijd gelijk.en 2.In geval van discussie treed art 1 in werking
natuurlijk..... maar meedenken mag toch altijd ?

ook weer naar citromobile dit jaar ,gerard ?
als je je sokken maar aanhoudt !

Rossero
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1947
Lid geworden op: za 26 mei, 2007 00:16

Bericht door Rossero » wo 29 apr, 2009 13:51

En als ik aanbied ook een troffee te sponsoren, telt mijn mening dan zwaarder?Verdikkie... wel jammer dat ik dan weer opnieuw moet beginnen (a) Het is wel waar dat de troffees anders de deur úít vliegen! Ik ben persoonlijk zelf voor gewoon doorgaan met deze stand, maar dat komt uiteraard omdat ik dan meer kans maak om hem zelf te vinden ;) zometeen heb ik anders die troffee al 23 keer gevonden, maar was ik nooit de snelste met de derde keer, en dan krijg ik m nooit... :p punten halveren? lichte voorsprong? En als ik aanbied ook een troffee te sponsoren, telt mijn mening dan zwaarder?

Gesloten