Hulp gezocht bij restaureren van plaatwerk Noord-Holland

Heb je hulp nodig bij een lastige klus? Kun je een helpende hand bieden bij problemen? Open hier een topic (niet commercieel!)!
Plaats reactie
Eendamsterdam
Eenmalige poster
Berichten: 1
Lid geworden op: do 21 jun, 2018 20:44
Locatie: Amsterdam

Hulp gezocht bij restaureren van plaatwerk Noord-Holland

Bericht door Eendamsterdam » wo 11 jul, 2018 12:44

Beste forum gebruiker,

Mijn naam is Jaap van Dijk 30jr. en ik restaureer momenteel een 2CV6 Special Blanc (editie Jeans) in Akersloot. Zelf ben ik woonachtig in Amsterdam en ik heb daar helaas geen ruimte om te klussen, daarom wel heel blij met mijn klusruimte in Akersloot.

Tijdens het restaureren loop ik tegen (veelvoorkomend) roest/rottigheid aan in mijn plaatwerk. Dit zit o.a. in mijn koets, onder- binnen zijde deuren, motorkap en zijpanelen. Sommige delen zijn eenvoudig te behandelen, te vervangen maar er zijn ook een aantal delen die opgelast dienen te worden en waar eventueel een nieuw stuk plaat in moet worden gelast. Dit is nou het enige (buiten spuitwerk om) wat mij niet zelfstandig lukt.

Nu ben ik opzoek naar een ervaren en enthousiaste hobbyist / plaatwerker die samen met mij het plaatwerk zou kunnen inventariseren en aanpakken. Wellicht zou jij, of dat je iemand weet die mij hier bij kunnen helpen of ervaring mee hebt? Uiteraard is een redelijke vergoeding bespreekbaar. Wanneer je hier enthousiast van wordt kom ik graag met je in contact. Ik hoor heel graag van je.

Met vriendelijk groet,

Jaap van Dijk
Eend Amsterdam

ardi
Beginner
Beginner
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 10 mar, 2014 21:19
Locatie: Amsterdam

Re: Hulp gezocht bij restaureren van plaatwerk Noord-Holland

Bericht door ardi » zo 26 aug, 2018 11:48

Hallo
Ik woon ook in amsterdam en heb ook flink wat laswerk aan mijn eend te doen.
Ga dit najaar dorpel en bodemplaat doen.
Grt Ardy
06 4043 2010
there is no phone like a sousaphone

Plaats reactie