Te koop: Besteleend AK400 1971

Forumregels
Start je onderwerp met "Te koop: ". Dit vergroot de herkenbaarheid van je advertentie.
Als je het item hebt verkocht, verander de titel naar "Verkocht: " of geef het door aan een beheerder, dan sluiten we de advertentie.
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog te koop is.....
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Snippie
Beginner
Beginner
Berichten: 11
Lid geworden op: zo 18 sep, 2016 21:06
Locatie: Oosterbeek
Contacteer:

Te koop: Besteleend AK400 1971

Bericht door Snippie » wo 10 apr, 2019 18:11

Type: AK400 3CV
Bouwjaar: 1971
Vraagprijs: € 6000
Woonplaats: Oosterbeek
Weblink: http://link.marktplaats.nl/m1397300756

Mijn besteleend is voor ons gezin niet zo praktisch als gehoopt. Deze wagen verdient het om regelmatig gereden te worden en gekoesterd te worden.

Toen ik haar kocht waren de vloerdelen bij de voorstoelen al vervangen en de remmerij in orde gemaakt (door Chateaux Deux Chevaux). Ik heb vervangen:
- Voorbumper
- Voorspatborden
- alle raamrubbers en deurrubbers
- afdekplaat reservewiel
- afdekplaat benzinetank
- Achterdeurtjes
Verder:
- 123 ontsteking
- nieuwe cilinders, zuigers, pakkingen
- blokje vervangen
- nieuwe oliekoeler
- nieuwe accu
- bekleding voorstoelen
- met de roller de carrosserie buitenzijde en binnenzijde voorzien van “roestwerende” verf in juiste kleur Albatros Beige.

Je kunt dus nu direct met de auto gaan rijden of deze nog verder opknappen door het laatste plaatwerk strak te maken of zelfs helemaal te laten spuiten.

Bij 2cv club taxatierapport door erkend fehac taxateur waarde € 7500,00.

Auto is hele jaar door belastingvrij te rijden en verzekering kost ca. € 10,00 per maand.
“Hofstadter’s Law: It always takes longer than you expect, even when you take into account Hofstadter’s Law.”

mattheus
Beginner
Beginner
Berichten: 12
Lid geworden op: wo 22 mar, 2006 22:58

Re: Te koop: Besteleend AK400 1971

Bericht door mattheus » ma 23 sep, 2019 21:30

Hallo Snippie,
ik heb wel interesse voor de AK
is de auto nog te koop?
contact: 0620195377
mvg matteus
AZ1969

Plaats reactie