Te koop: 2CV Club S6. 1987. Technisch gereviserd. Rood, 5250 euro

Forumregels
Start je onderwerp met "Te koop: ". Dit vergroot de herkenbaarheid van je advertentie.
Als je het item hebt verkocht, verander de titel naar "Verkocht: " of geef het door aan een beheerder, dan sluiten we de advertentie.
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog te koop is.....
Plaats reactie
marc-f
Beginner
Beginner
Berichten: 39
Lid geworden op: wo 19 jun, 2019 22:13

Te koop: 2CV Club S6. 1987. Technisch gereviserd. Rood, 5250 euro

Bericht door marc-f » ma 23 sep, 2019 11:44

Type: 2CV S6 0.6 Club
Bouwjaar: 1987
Vraagprijs: € 5250
Woonplaats: Eindhoven
Weblink: hier uw url

Wegens verhuizing dichterbij werk naar een plek zonder garage (én met lease-auto van de vrouw) hebben we na veel wikken en wegen besloten de eend helaas vroegtijdig weg te moeten doen.

Apk tot 2021-09. KM-stand 88.500 (orgineel Nederlands met NAP rapport)

Technisch is alles al aangepakt en in zeer goede staat. Rijdt, remt en stuurt goed (geen speling op het stuur).

Van binnen zijn de voorstoelen voorzien van nieuwe rubbers en jute, zitten dus als nieuw.

Uiteraard heeft de eend de gewone gebruikssporen voor een auto uit 1987, verwacht zeker geen nieuwe, maar nog wel een leuke, representatieve eend mét patina. Lak in redelijk goede staat, nog een mooie glans, maar wel gebruikssporen. Chassis verkeert in prima staat, redelijk recent nog opnieuw behandelt met owatrol.

De motor verkeert alsmede als de versnellingsbak in een zeer goede staat. Voorzien van de allerlaatste S6 motor, rijdt dus goed op Euro95 (ik tank altijd super). Goede compressie en top snelheid op de teller bijna 130 km/h.

Wat is er recent aan gebeurt? (zeer) grote beurt:
• Motorolie en filter vervangen
• Bakolie vervangen
• Koppeling en drukgroep
• Carburateur gereviseerd
• Rubber aanvoerslang luchtfilter
• Schakelmechanisme bak vervangen
• V-snaar
• Kleppen gesteld
• Timing afgesteld inclusief ontsteking via de Eendengarage
• Bobine
• Bougies en kabels
• Benzinefilter
• Luchtfilter
• Alle verwarmingsbuizen vervangen
• Deel van de uitlaat
• Voorbanden

Natuurlijk is ze niet perfect voor dit geld, ik wil het er wel graag eerlijk bij vermelden om teleurstelling te voorkomen:
• Achterste deuren hebben wat roest aan de binnenzijde onder de ramen. Dit is een veel voorkomend probleem. Eventueel heb ik er 2 extra deuren bij.
• Achterspatborden hebben wat parkeerschade. Eventueel heb ik er 2 extra spatborden bij.
• Rechter dorpel is ooit vervangen, is goed gelast, maar je kan wel zien dat deze vervangen is

De vraagprijs voor deze leuke eend is 5250 euro. Bieden mag, naast de auto! Contact graag via een berichtje.

Groeten,

Marc
Bijlagen
284477EE-2E60-4A44-A4C6-80429477B401.jpeg

esarara
Beginner
Beginner
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 21 okt, 2019 16:47

Re: Te koop: 2CV Club S6. 1987. Technisch gereviserd. Rood, 5250 euro

Bericht door esarara » wo 23 okt, 2019 12:37

zie pb

Plaats reactie