Toekomst 2cv.nl

Stel hier je vragen of opmerkingen over de site.
Gebruikersavatar
Duintje
Moderator
Berichten: 1504
Lid geworden op: za 8 mar, 2003 19:52
Locatie: Westland
Contacteer:

Bericht door Duintje » wo 2 apr, 2014 22:21

Waarom zouden we de niet actieve leden uit het bestand moeten halen ?
Het zou lekker opfrissen, maar wat zou het verder voor voordelen bieden ?
Boudewijn schreef:Het zou anders een goede mogelijkheid zijn geweest om de actieve leden te behouden en de andere uit het bestand te halen. Ik vraag mij af hoeveel van de 3114 leden er werkelijk actief zijn, en dan heb ik het nog niet over zelf posten maar af en toe eens op het forum kijken.
Wel een goede grap trouwens. :lol:

Gebruikersavatar
Tha_Duck
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 177
Lid geworden op: do 12 mei, 2011 09:12

Bericht door Tha_Duck » do 3 apr, 2014 09:46

LPGo schreef:Jammer dat ik het voor jullie verpest heb......

Maar weet je wat het ergste is, dat door jullie grap echt mensen dit forum vaarwel zeggen, of al gezegd hebben......

Dat er grote discussies achter de schermen ontstaan zijn en beschuldigingen over en weer gegaan zijn waarvan een hond nog geen brood lust..........

Team 2cv bedankt...

Ik zelf ga ook nog eens nadenken of ik wel met/op dit forum verder wil, ik denk dat de meeste moderatoren de vlag zullen uithangen en ook diverse sponsoren.....

Volgend jaar zou ik maar eens goed nadenken, voordat je weer "grappig" probeert te zijn....

Weet je wat het allerergste is...... Dat ik jullie; "team 2cv" aanzie om zo'n actie ook nog daadwerkelijk door te voeren.... mijn vertrouwen in dit forum is hierdoor nog meer aangetast/verdwenen sorry.

Team 2cv nogmaals bedankt voor deze actie....

LPGo. :? :? :?

O ja, emoticons verzachten de omstandigheden niet,
citaat van een team 2cv moderator..
Afbeelding
Eendrijder sinds 11/5/2011!

Gebruikersavatar
Tha_Duck
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 177
Lid geworden op: do 12 mei, 2011 09:12

Bericht door Tha_Duck » do 3 apr, 2014 09:48

schermer schreef:Ok ik zie er de humor wel van in. Maar als er hierdoor mensen van van alles beschuldigd zijn en er achter de schermen grote discussies zijn geweest kan dat natuurlijk nooit de bedoeling zijn geweest. En als er zelfs mensen het forum verlaten zou dat helemaal jammer zijn. Er blijft dan minder "leesvoer" op het forum komen. Laten we maar zeggen dat in ieder geval blijkt dat het forum nog steeds erg leeft en een aantal forumleden zich zeer betrokken voelen bij het forum. Zonder discussie is het een geslaagde grap. Ook ik was er even ingetuind :oops:
Als je je achter de schermen druk gaat maken over een forum waar je wel eens post (waar er miljoenen van zijn en binnen 5 minuten opgezet is) dan zegt dat meer over je eigen leven dan over dat van anderen... Je kan ook alles uit het verband trekken...
Laatst gewijzigd door Tha_Duck op do 3 apr, 2014 09:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Eendrijder sinds 11/5/2011!

Gebruikersavatar
Tha_Duck
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 177
Lid geworden op: do 12 mei, 2011 09:12

Bericht door Tha_Duck » do 3 apr, 2014 09:50

Duintje schreef:Of de grap geslaagd was ? Daar kan je natuurlijk over discussiëren....

Maar wat ik dan zelf niet helemaal begrijp, is waarom er dan mensen weg zouden willen terwijl het nog niet duidelijk was of het een grap was of niet.

En als het geen grap was geweest, had je toch even kunnen afwachten wat de kosten zouden worden.

Maar goed, iedereen is vrij om lid te worden van dit forum en iedereen is ook vrij om dit forum te verlaten...

Verder wil ik nog even mede delen dat wij NOOIT geld zullen vragen voor toegang tot dit forum. Wij hebben geweldige trouwe sponsoren, en met hun hulp kunnen wij de kosten prima dekken.

Dat gaat al jaren prima, en dat zal hopelijk in de toekomst niet anders zijn.
IK vond hem in ieder leuk!
Eendrijder sinds 11/5/2011!

Gebruikersavatar
deusjevo
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1801
Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 15:01
Locatie: Omgeving Rotjeknor...
Contacteer:

Bericht door deusjevo » do 3 apr, 2014 19:13

Wat een bullshit zeg, die leden die zich zo druk maken.
Leuke 1 april grap, niets meer en niets minder.

Account opzeggen, hevige discussies achter de schermen, verloren vertrouwen en wantrouwen tegen mods = duidelijk gebrek aan humor..... :wink:
Gaan we nu ook met z'n allen Martijn aanvallen omdat hij "diep in de put zat" met de restauratie van z'n besteller en aaangaf te gaan stoppen met restaureren.... :?
Dyane 6 - 1968 - Blanc EWT
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green

landloper
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 297
Lid geworden op: zo 29 jan, 2006 16:41
Locatie: het Westen

Bericht door landloper » do 3 apr, 2014 19:16

Blijkbaar een relevant forum hier. Anders zouden mensen zich niet zo druk maken.

@mods: keep up the good work!
2CV6 club '86, BMW R1150GS '02

brammie
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 647
Lid geworden op: ma 22 dec, 2008 20:18
Locatie: langweer

Bericht door brammie » do 3 apr, 2014 19:51

Ik vraag me af welke mod die kikker........nou ja laat maar :roll:

ik vond hem leuk
snap ook niet waar iedereen zich over opwindt
mehari 1969 rouge hopi te koop
HY78 1978 bleu cèleste
2cv club 1980 vert jade
LJ80V 1981 camoflagegroen
LJ80Q 1980 poepiebruin

schroef
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 549
Lid geworden op: wo 5 apr, 2006 21:32
Locatie: vlaardingen

Bericht door schroef » vr 4 apr, 2014 07:23

Ik was er voor 100 % ingetrapt en ik vindt het achteraf een geslaagde grap.

Hilke
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 735
Lid geworden op: di 10 apr, 2012 08:46
Locatie: Beverwijk

Bericht door Hilke » vr 4 apr, 2014 09:38

hier:
Tha_Duck schreef:
LPGo schreef:Jammer dat ik het voor jullie verpest heb......

Maar weet je wat het ergste is, dat door jullie grap echt mensen dit forum vaarwel zeggen, of al gezegd hebben......

Dat er grote discussies achter de schermen ontstaan zijn en beschuldigingen over en weer gegaan zijn waarvan een hond nog geen brood lust..........

Team 2cv bedankt...

Ik zelf ga ook nog eens nadenken of ik wel met/op dit forum verder wil, ik denk dat de meeste moderatoren de vlag zullen uithangen en ook diverse sponsoren.....

Volgend jaar zou ik maar eens goed nadenken, voordat je weer "grappig" probeert te zijn....

Weet je wat het allerergste is...... Dat ik jullie; "team 2cv" aanzie om zo'n actie ook nog daadwerkelijk door te voeren.... mijn vertrouwen in dit forum is hierdoor nog meer aangetast/verdwenen sorry.

Team 2cv nogmaals bedankt voor deze actie....

LPGo. :? :? :?

O ja, emoticons verzachten de omstandigheden niet,
citaat van een team 2cv moderator..
Afbeelding

Heb ik he-le-maal krom om gelegenAfbeelding

the Nosepicker
Moderator
Berichten: 2566
Lid geworden op: do 10 mar, 2005 23:02
Locatie: aarde

Bericht door the Nosepicker » vr 4 apr, 2014 12:35

brammie schreef:Ik vraag me af welke mod die kikker........nou ja laat maar :roll:
Die mod heeft nog 3 dagen kikkerdril gescheten, dat beest had eitjes gelegd.. ;)
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams

Gebruikersavatar
inmijneendje
Moderator
Berichten: 1619
Lid geworden op: do 26 mei, 2005 22:48
Locatie: Kaatsheuvel
Contacteer:

Bericht door inmijneendje » vr 4 apr, 2014 18:54

the Nosepicker schreef:
brammie schreef:Ik vraag me af welke mod die kikker........nou ja laat maar :roll:
Die mod heeft nog 3 dagen kikkerdril gescheten, dat beest had eitjes gelegd.. ;)
Dat had je niet verteld "The Nosepicker" dat je er z'on last van had

the Nosepicker
Moderator
Berichten: 2566
Lid geworden op: do 10 mar, 2005 23:02
Locatie: aarde

Bericht door the Nosepicker » za 5 apr, 2014 16:25

:) Het is weg hoor!!
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams

frenkie
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 373
Lid geworden op: za 5 mei, 2007 19:53
Locatie: enschede
Contacteer:

Bericht door frenkie » za 5 apr, 2014 17:32

Hele goeie geslaagde grap. Ik lees hem nu pas.
Ook de mensen die af en toe actief zijn hebben heel veel aan een forum. En er zijn altijd mensen die moeilijk doen of niet tegen een grap kunnen. Actieve posters hoeven niet persé leuke aardige mensen te zijn. Mensen die door een grap als deze vertrekken, tja, jammer. We gaan
jullie kennis en ervaringen missen.

JanR
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 686
Lid geworden op: zo 27 nov, 2011 22:10
Locatie: Zaandam

Bericht door JanR » zo 6 apr, 2014 23:51

Het lag er dik bovenop dat het een 1 Aprilgrap was, het resultaat was uitstekend men voelt zich duidelijk betrokken, dus grap geslaagd
Geen eend, maar een Dyaantje (beige colorado)
http://dyaantje.blogspot.nl/

Plaats reactie