Onbekende multi achtige stekker
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
zie hier de exacte uitleg: http://forum.2cv.nl/viewtopic.php?t=497 ... c&start=23
2CV6 Spécial 1981 - Rouge de Castille - GS-30-PK
Foto's
Foto's
-
- Beginner
-
- Heavy user
let wel, dit is de manier hoe je het aansluit indien die "multistekker" nog niet in de kabelboom zit. verder beschrijft het wel waar de draden heen gaan iddRobbert. schreef:zie hier de exacte uitleg: http://forum.2cv.nl/viewtopic.php?t=497 ... c&start=23
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
-
- Beginner
Je dacht toch niet dat ik mijn originele Special dashboard met
ronde schakelaars ga vervangen door een met vierkante schakelaars? Hoe ze deze modernisering hebben kunnen uitvoeren is mij altijd een raadsel geweest: die vierkante schakelaars zijn m.i. te modern en de mistlamp-schakelaar zit in afwijking van de andere knoppen zelfs op zijn kant gemonteerd. Fraai is anders. De ronde trek-, draai- en duwknopjes passen veel beter bij de eend. Ik heb destijds juist een Special gekocht vanwege het dashboard en de voorbank...
Weet echt niemand waar de alarmlicht schakelaar in de oude Special dashboards gemonteerd zat?
ronde schakelaars ga vervangen door een met vierkante schakelaars? Hoe ze deze modernisering hebben kunnen uitvoeren is mij altijd een raadsel geweest: die vierkante schakelaars zijn m.i. te modern en de mistlamp-schakelaar zit in afwijking van de andere knoppen zelfs op zijn kant gemonteerd. Fraai is anders. De ronde trek-, draai- en duwknopjes passen veel beter bij de eend. Ik heb destijds juist een Special gekocht vanwege het dashboard en de voorbank...
Weet echt niemand waar de alarmlicht schakelaar in de oude Special dashboards gemonteerd zat?
-
- Beginner