Trekogen maten (veilig verlagen)
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
- deusjevo
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Verhogen
Uhm, iemand misschien foto's of ervaringen van de trekstangen max ingedraaid?
Wil m'n eend nog wat hoger in z'n vering zien te krijgen.
Wil m'n eend nog wat hoger in z'n vering zien te krijgen.
Dyane 6 - 1968 - Blanc EWT
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green
-
- Regelmatige poster
Is er verschil met een Ami 8?
Want ik kijk hier net onder m'n Ami 8 ('69) om hem wat lager te zetten, en er zit zo geen 'ribbeltje' in vanaf waar het dan nog 15cm zou moeten zijn.
Ook zijn de trekogen zelf korter als bij m'n Dyane.
Weet er iemand de lengtes van de stang/draad e.d ?
En is het dan wijzer om er Dyane/2cv trekogen onder te steken als ik 'm lager wil zetten? (aangezien er dan toch meer draad in het oog zou blijven om dezelfde verlaging te bekomen)
Want ik kijk hier net onder m'n Ami 8 ('69) om hem wat lager te zetten, en er zit zo geen 'ribbeltje' in vanaf waar het dan nog 15cm zou moeten zijn.
En is het dan wijzer om er Dyane/2cv trekogen onder te steken als ik 'm lager wil zetten? (aangezien er dan toch meer draad in het oog zou blijven om dezelfde verlaging te bekomen)
-
- Veelvuldig poster
ik heb bij mij er besteld van burton, ze zijn langer en ook veiliger.Jerre schreef:Is er verschil met een Ami 8?
http://www.burton2cvparts.com/trekstang ... -5171.html
gewoon even proberen en meten, is wel veel opkrikwerk...
de mijne ligt nu zo.
iedereen zegt dat ze vaak de grond raken, ik raak zelden of nooit,
denk dat ik 2x met rijden de grond heb geraakt, je moet natuurlijk je rijstijl aanpassen... met 4 man erin perfect te doen, dan ligt hij wel op de rubbers....
enkel als ik thuis de oprit vooruit af rij schuur ik wel een klein beetje omda we ne borduur hebben liggen, dus rij ik altijd achteruit eraf...
en de garage in achteruit gaat ook niet omda ik dan blijf hangen achter dat verhoogje van de garage...
maar het is perfect te doen zo,
achter tot net midden wiel en vooraan mooi geijk met de ronding v/d spadborden...