2cv.nl forum index 2cv.nl
2cv.nl: Nederlandse portal voor eendrijders

RegistreerRegistreer 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen MapMap 
 MarktMarkt ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

big bore met visa carb, raar probleem

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    2cv.nl forum index -> Tuning algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Ramon
Heavy user
Heavy user

BerichtGeplaatst: Wo 19 Mrt, 2014 20:06    Onderwerp: big bore met visa carb, raar probleem Reageer met quote

beste mensen, ik heb in een aka400 een a06 635 blok met bigbore en visa car liggen, dit rijd super maar altijd een beetje schokkerig bij vol gas geven alsof hij zich even verslikt. nou ja dan denk je dus gelijk een acceleratie pompje!!! ff zoeken en ja dit doet het gewoon, laat ik een even een beetje testen, dus heb ik met een trekbandje de pomp vast gezet zodat hij niet meer mee werkt. nou het is alsof ik een nieuwe eend heb geen schokkerig haperende motor nu lijkt hij niet meer te verzuipen, trekt veeeel beter en is veel zuiniger. beetje raar maar ik blijf zo rijden!!!

LPGo
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

BerichtGeplaatst: Vr 21 Mrt, 2014 12:18    Onderwerp: Reageer met quote

Heb hetzelfde probleem, maar ik dacht dat de acc.sproeier te weinig zou leveren, ik ga jouw methode ook eens proberen..... misschien geeft hij idd. ook teveel benzine i.p.v. te weinig......

Dit kun je toch ook afstellen lijkt me....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    2cv.nl forum index -> Tuning algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1
Ga naar: