Gereedschapskoffer

Wat is een goede prijs voor een eend, een onderdeel of de reparatie.
Gebruikersavatar
schermer
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1146
Lid geworden op: di 1 nov, 2011 00:27
Locatie: Ursem

Bericht door schermer » vr 14 nov, 2014 14:58

Ik heb altijd zo'n multitool bij me. (knip)tang zakmes schroevedraaiertje paar dopjes. Die dingen zijn echt handig, ook voor het kamperen(meetings) er zit ook een kurketrekker en flessenopener op. En voor het gereedschap in je eend: bij de action hebben ze nog best aardige sleutels/tangen enz. Goed genoeg voor noodhulp. :P

Gebruikersavatar
TB
Moderator
Berichten: 3478
Lid geworden op: ma 17 mei, 2004 21:47
Locatie: Zuid Holland

Bericht door TB » vr 14 nov, 2014 16:41

Thijs schreef:Ik heb standaard mijn Wegenwacht pas bij me.....
Ehhh... Ja maar dat lidmaatschap heb ik vorig jaar opgezegd. Ik kocht een nieuwe (dagelijkse) auto met 3 jaar gratis pechhulp via de dealer. Ook nog een nieuwe motor met 2 jaar pechhulp. Nou dan heb ik die anwb ook niet meer nodig, dus opgezegd. Oeps, heb ook nog een eend... Ach die gaat gewoon niet stuk ;-).
2cv6 Club S6 - vert jade - 1987

Hilke
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 735
Lid geworden op: di 10 apr, 2012 08:46
Locatie: Beverwijk

Bericht door Hilke » zo 4 jan, 2015 22:00

Thijs schreef:Ik heb standaard mijn Wegenwacht pas bij me.....
Wahaha, die wegenwacht... ik en mn ex hadden er eendje die op t luchtfilter ging leunen wat knakte onder z'n gewicht... keek naar de handremblokjes en constateerde dat de remblokken toch wel erg dun waren en echt vervangen moesten worden... vervolgens stuurde hij ons door naar een andere garage omdat hij t probleem ook niet kon oplossen.
Bleek: te weinig olie in de versnellingsbak waardoor hij niet in de versnelling bleef.
Oplossing: beetje versnellingsbak olie bijvullen.


Toen mijn homokineet kapot knalde op de A15, heb ik de wegenwacht gebeld "ja mevrouwtje da kan wel 3 kwartier gaan duren voordat er iemand ter plaatse is"
Dus ook maar wat ei-leden gebeld(t was zaterdag) Die waren in 20 minuten bij me met n triangel, en hebben me naar t ei gelseept.....

Wegenwacht maar afgebeld....

noll
Beginner
Beginner
Berichten: 13
Lid geworden op: di 27 aug, 2013 21:08
Locatie: harlingen

Bericht door noll » wo 4 feb, 2015 17:28

Een spijker zonder kop die net iets dikker is als de pennetjes onder et contactslot
Als je contactslot stuk gaat
Kun je et contact door verbinden en met een schroevendraaier starten ;)
loud en low

Plaats reactie