Lasser omgeving Breda gezocht

Heb je hulp nodig bij een lastige klus? Kun je een helpende hand bieden bij problemen? Open hier een topic (niet commercieel!)!
Plaats reactie
Hyja
Beginner
Beginner
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 7 nov, 2003 16:30
Locatie: Teteringen
Contacteer:

Lasser omgeving Breda gezocht

Bericht door Hyja » wo 20 jan, 2016 14:48

Wie in de buurt van Breda kan er aan mijn 2cv lassen? Ik heb een tweetal reparaties in de carrosserie die nodig gedaan moeten worden. Het betreffen gaatjes aan de onderkant bij de wielen.

Ik hoor het graag!

75-amitolee
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 54
Lid geworden op: vr 5 jun, 2009 19:27

Bericht door 75-amitolee » do 21 jan, 2016 10:05

Als de auto gewoon rijdbaar is zou Joey_Brinkmann uit Valkenswaard die hier op dit forum ook aktief is dat laswerk mogelijk wel voor je kunnen doen

Rossero
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1947
Lid geworden op: za 26 mei, 2007 00:16

Bericht door Rossero » do 21 jan, 2016 16:06

Ik las regelmatig op locatie, maar ik moet dan wel vanuit Swifterbant komen! Hiervoor reken ik alleen een kilometervergoeding. Ik heb je een berichtje gedaan met de prijzen die ik reken! Wat bedoel je trouwens met gaatjes bij de wielen? Binnenwielkasten achter ter hoogte van de kofferbakbodem?

rusty
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1391
Lid geworden op: ma 17 mar, 2003 21:14
Locatie: koudekerk ad rijn

Bericht door rusty » vr 22 jan, 2016 08:14

Ligt aan de hoeveelheid lassen, meestal zit er veel meer roest dan je in eerste instantie ziet. En moet het snel en goed of als origeneel en goed? (Dubbele naden en randes namaken mocht dat nodig zijn)

Foto's van de plekken zijn wel welkom, dan kunnen we beter inschatten wat er gedaan moet worden!

Ik kan wel wat lassen in nistelrode, dat is qua afstand ook wel te doen toch?

Greetzzz, rusty
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400

Hyja
Beginner
Beginner
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 7 nov, 2003 16:30
Locatie: Teteringen
Contacteer:

Bericht door Hyja » vr 22 jan, 2016 09:21

rusty schreef:Ligt aan de hoeveelheid lassen, meestal zit er veel meer roest dan je in eerste instantie ziet. En moet het snel en goed of als origeneel en goed? (Dubbele naden en randes namaken mocht dat nodig zijn)

Foto's van de plekken zijn wel welkom, dan kunnen we beter inschatten wat er gedaan moet worden!

Ik kan wel wat lassen in nistelrode, dat is qua afstand ook wel te doen toch?

Greetzzz, rusty
Hoi Rusty,

Het probleem is dat ik met mijn eigen zaak zit en het me niet kan veroorloven om ver buiten Breda te rijden..
Ik zal snel even wat foto's online zetten

rusty
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1391
Lid geworden op: ma 17 mar, 2003 21:14
Locatie: koudekerk ad rijn

Bericht door rusty » vr 22 jan, 2016 17:35

Weekenden zijn ook geen probleem hoor, gebruik je de eend iedere dag? Of zou je hem een paar dagen kunnen missen?

Ik ben benieuwd naarcde foto's
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400

Plaats reactie