2cv.nl forum index 2cv.nl
2cv.nl: Nederlandse portal voor eendrijders

RegistreerRegistreer 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen MapMap 
 MarktMarkt ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Gezocht 2CV liefhebber met verstand van opbouwen (en tijd)

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    2cv.nl forum index -> Diensten (hulp gevraagd & aangeboden)
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
123bollen
Beginner
Beginner

BerichtGeplaatst: Za 29 Apr, 2017 08:16    Onderwerp: Gezocht 2CV liefhebber met verstand van opbouwen (en tijd) Reageer met quote

Hallo allemaal,

ik ben nu al een tijd bezig met het opknappen van mijn eend en ga nu rustig aan richting de opbouwfase (al het vieze werk zit er bijna op Very Happy ). Alleen mijn kennis van auto's is niet zo groot en daarom zoek ik iemand die mij eens op zaterdag een dag zou willen helpen (tegen een kleine uur vergoeding) of op een doordeweekse (maandag/dinsdag) avond een aantal uurtjes. Zo leer ik weer wat zaken bij en wordt mijn eend zeker goed opgebouwd....

Heb je hier zin in, woon je in de Regio Eindhoven en wil je af en toe mee klussen dan zou ik daar erg mee geholpen zijn Smile Bel mij dan eens op nummer 06-17634839.

Met vriendelijke groet,
Erwin van Bommel
schermer
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

BerichtGeplaatst: Ma 1 Mei, 2017 15:35    Onderwerp: Reageer met quote

Misschien handig om erbij te vermelden wat er moet worden opgebouwd. Begin je met een kaal chassis en moeten de assen veerpotten enz ook nog worden gedaan, of is het alleen de koets opbouwen? Kun je evt een foto plaatsen?

En mocht er zich niemand melden, gewoon beginnen. logisch nadenken en een vraagbaak erbij houden en dan kom je een heel eind. Wanneer je er niet uikomt even een vraagje posten op het forum, misschien handig om een eigen topic te starten, opbouw van mijn eend.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
RobM
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

BerichtGeplaatst: Ma 1 Mei, 2017 16:59    Onderwerp: Reageer met quote

Ben ook benieuwd wat je hebt liggen en wat nog niet.
Nieuw chassis, gelast, heb je alle bouten en moeren in 1 bak gegooid.

Die eend in elkaar zetten is een dagje werk, dat is het punt niet. De boel bij elkaar zoeken en op orde hebben, daar gaat de meeste tijd in zitten

Gr Rob
Naar boven
123bollen
Beginner
Beginner

BerichtGeplaatst: Wo 3 Mei, 2017 12:35    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi,

bedankt voor jullie reactie. Ik ga binnenkort een nieuw chassis kopen en daarna wil ik beginnen met opbouwen: (inderdaad alle veerpotten etc moeten er nog opkomen)

- Motor is gereed
- Koets is al gereed
- Vooras, achteras en aandrijfassen ben ik nu aan het reviseren.

De bouten en moeren zitten zekker niet in één bak, maar bij ieder onderdeel opgeborgen. Echter moeten sommige nog wel worden vervangen.

Een dagje werk, dat klinkt heel goed! Ik heb er net iets langer voor genomen in mijn planning Very Happy

Maar mochten jullie iemand kennen in de regio Eindhoven, dan hoor ik dit graag. Anders wordt het inderdaad beginnen met een van de vele handboeken in de hand Wink
RobM
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

BerichtGeplaatst: Za 6 Mei, 2017 06:43    Onderwerp: Reageer met quote

Ik wil best een dagje helpen, maar zwolle eindhoven is een onbenullig eind om te gaan sleutelen.

Gr Rob
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    2cv.nl forum index -> Diensten (hulp gevraagd & aangeboden) Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1
Ga naar: