NACHTRIT 2cv club Winschoten 14 oktober 2017 in Een

Foto's en nabesprekingen van meetings.
vicsevents
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 52
Lid geworden op: zo 13 jan, 2008 14:32
Locatie: Leek

NACHTRIT 2cv club Winschoten 14 oktober 2017 in Een

Bericht door vicsevents » ma 10 jul, 2017 22:00

AANKONDIGING NACHTRIT Editie 2017 2CV Club Winschoten 14 oktober 2017

Ook in het jubileumjaar organiseren we een Nachtrit. Deze keer gaan we het anders aanpakken. Dit jaar starten we wel weer vanuit het Ronostrand in Een. Het was een aardige tour, maar weer gelukt om een nachtelijke rit in elkaar te zetten. Deze keer staan alle plaatjes in de goede volgorde, echt waar. Misschien wel achterstevoren ;-) Het belooft een uitdagende rit te worden. De route is ook deze keer strikt geheim. De startlokatie heb ik net genoemd. De nachtrit start, als het donker wordt. Ongeveer vanaf 20.00 uur.

De startlokatie is tevens gelegenheid om te overnachten. Als je helemaal bent verdwaald midden in de nacht en heel laat, eindelijk het einde van de rit hebt gehaald, is naar huis rijden niet noodzakelijk. Tenzij je dichtbij woont. Voor het overnachten is gelegenheid om gebruik te maken van de camping tegen extra vergoeding. Voor reserveren van een stacaravan graag contact opnemen rechtstreeks met Ronostrand. Tel 0592-656206. Overnachting is niet inbegrepen in deelname aan de nachtrit.

Tips
Ik raad je aan om met z’n tweeen te komen. Neem dus een navigator mee. Het is verdraaid lastig ‘s nachts autorijden en kaartlezen tegelijk. Verder is goede verlichting op je 2cv , of andere Citroen onontbeerlijk (ook groot licht) Een kaartleeslampje is zeker geen overbodige luxe. Een klembord is handig wegens wegwaaien van de routebeschrijving.

Alles op een rijtje:
Wat: Nachtrit editie 2017
Wanneer: 14 oktober 2017
Hoelaat: vanaf 20.00 uur, verzamelen vanaf half 8.
Kosten: 5 euro per auto
Waar: Ronostrand, www.ronostrand.nl Recreatie Centrum 'Ronostrand'
Amerika 16
9342 TC Een

Opgeven=gewenst. Via telefoon: 06 21810369 of via meel: vicsevents23@gmail.com . Kijk ook op www.2cvclubwinschoten.nl

VH
Hee, ik hoor een eend !

Plaats reactie