2cv.nl forum index 2cv.nl
2cv.nl: Nederlandse portal voor eendrijders

RegistreerRegistreer 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen MapMap 
 MarktMarkt ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Wereldmeeting Portugal 2017
Ga naar pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    2cv.nl forum index -> Aankondigingen / Voorbespreking
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Rvdb
Beginner
Beginner

BerichtGeplaatst: Do 29 Jun, 2017 20:10    Onderwerp: Reageer met quote

Ja heb brief ook gehad. Met een sticker die je aan de binnenkant van je ruit moet plakken maar die de plaklaag daarvoor aan de verkeerde kant heeft zitten Smile

En snapt iemand het idee van dat paspoort??

Overigens had ik zo'n lange witte sticker verwacht die even breed is als de voorruit. Of krijg je die pas op de meeting?

Ben inmiddels wel benieuwd wat we daar aan gaan treffen. Het voelt niet echt als een strakke organisatie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
schroef
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

BerichtGeplaatst: Vr 30 Jun, 2017 08:17    Onderwerp: Reageer met quote

Het idee van het paspoort is om zoveel mogelijk stempels te vergaren van de adressen in de bijgesloten brief. Diegene met de meeste stempels wint een prijs. Er zitten ook campingadressen bij die korting geven op een overnachting.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
schroef
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

BerichtGeplaatst: Wo 5 Jul, 2017 08:50    Onderwerp: Reageer met quote

Wij vertrekken met grote waarschijnlijkheid op zaterdagochtend 22 juli vanuit de regio Rotterdam. Aangezien mijn AK niet harder wil dan 90 KM/U ga ik binnendoor via RN en meestal niet via de tol. Ik kijk wel hoe het uitkomt. Het plan is om er 4 of max 5 dagen over te doen. Dus zo'n 500 tot 600 per dag, en dat lijkt me goed te doen. Zijn er nog mensen die willen aanhaken, of zijn er mensen bij wie ik kan aanhaken?
Heb er best zin in....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
bonkelaar
Beginner
Beginner

BerichtGeplaatst: Ma 10 Jul, 2017 22:28    Onderwerp: Reageer met quote

Wij plannen zondag te vertrekken. Onze charleston rijdt minstens 20 km/u vlotter, hebben nog geen route uitgestippeld.
Aanhaken moet ook klikken, dan maakt het een reis interessanter / leuker. Kost ook een deel vrijheid.
Tot nu toe gingen we (vrouw en ik) altijd op eigen gelegenheid, maar we ontmoeten ook graag nieuwe kennissen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
AcaMarcel
Gebruiker
Gebruiker

BerichtGeplaatst: Ma 17 Jul, 2017 15:19    Onderwerp: Reageer met quote

Wij vertrekken donderdag, via RN's, lekker op het gemakje.
Die sticker is inderdaad een vreemd ding; volgens beschrijving moet ie aan de binnenkant van de ruit, maar de plak-kant zit achterop, dus maar aan de buitenkant geplakt. Zojuist de Aca gewassen, en de sticker krult helemaal op !!! WTF. Afijn, plak er wel een extra stuk plakband overheen of zo.
Goeie reis allemaal, en we zien elkaar daar wel.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    2cv.nl forum index -> Aankondigingen / Voorbespreking Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2
Ga naar: