2cv.nl forum index 2cv.nl
2cv.nl: Nederlandse portal voor eendrijders

RegistreerRegistreer 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen MapMap 
 MarktMarkt ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Brief Citroen Nederland

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    2cv.nl forum index -> Overig/prietpraat
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Boudewijn
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

BerichtGeplaatst: Di 8 Aug, 2017 19:08    Onderwerp: Brief Citroen Nederland Reageer met quote

Vandaag een brief van Citroen Nederland ontvangen dat mijn auto binnenkort een onderhoudsbeurt moet hebben. Het onderhoud wordt dan uitgevoerd door "monteurs die zijn opgeleid door Citroen".

Op de site van Citroen kun je nakijken wat het gaat kosten. Echter als ik daar mijn kenteken invoer krijg ik een melding dat ik type auto en motor moet selecteren. Dat heb ik geprobeerd, maar de 2cv staat niet in hun lijstje. Dus maar eens een mail gestuurd hoe het nu verder moet. Tenslotte wil ik wel met een goede auto rijden en wil wel eens kijken hoe een moderne "monteur die is opgeleid door Citroen" de contactpunten gaat verwisselen. Laughing
AZL57
Heavy user
Heavy user

BerichtGeplaatst: Di 8 Aug, 2017 19:18    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb bij Citroen eens gevraagd om klepdeksel pakkingen voor de eend. Ik werd bekeken of ik gek was. .. Laughing
Een kennis kreeg in de jaren 80 net nadat hij een nieuwe eend had gekocht een brief van Citroen dat zijn auto toch wel aan vervanging toe was...
Boudewijn
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

BerichtGeplaatst: Di 8 Aug, 2017 20:37    Onderwerp: Reageer met quote

AZL57 schreef:

Een kennis kreeg in de jaren 80 net nadat hij een nieuwe eend had gekocht een brief van Citroen dat zijn auto toch wel aan vervanging toe was...

Ja bij Citroen wisten ze ook wel hoe snel die auto's wegroesten. Laughing
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    2cv.nl forum index -> Overig/prietpraat Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1
Ga naar: