Brief Citroen Nederland

Voor gesprekken over andere auto's, het weer, nieuws of weer wat anders.
De grote verzamelbak van het forum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Boudewijn
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1870
Lid geworden op: wo 6 jun, 2007 10:13
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Brief Citroen Nederland

Bericht door Boudewijn » di 8 aug, 2017 20:08

Vandaag een brief van Citroen Nederland ontvangen dat mijn auto binnenkort een onderhoudsbeurt moet hebben. Het onderhoud wordt dan uitgevoerd door "monteurs die zijn opgeleid door Citroen".

Op de site van Citroen kun je nakijken wat het gaat kosten. Echter als ik daar mijn kenteken invoer krijg ik een melding dat ik type auto en motor moet selecteren. Dat heb ik geprobeerd, maar de 2cv staat niet in hun lijstje. Dus maar eens een mail gestuurd hoe het nu verder moet. Tenslotte wil ik wel met een goede auto rijden en wil wel eens kijken hoe een moderne "monteur die is opgeleid door Citroen" de contactpunten gaat verwisselen. :lol:
Schultenbräu das ist mein Bier !

Gebruikersavatar
AZL57
Heavy user
Heavy user
Berichten: 4961
Lid geworden op: zo 2 sep, 2007 22:08
Locatie: kerkrade

Bericht door AZL57 » di 8 aug, 2017 20:18

Ik heb bij Citroen eens gevraagd om klepdeksel pakkingen voor de eend. Ik werd bekeken of ik gek was. .. :lol:
Een kennis kreeg in de jaren 80 net nadat hij een nieuwe eend had gekocht een brief van Citroen dat zijn auto toch wel aan vervanging toe was...
diverse Citroens, wat anders.

Gebruikersavatar
Boudewijn
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1870
Lid geworden op: wo 6 jun, 2007 10:13
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Bericht door Boudewijn » di 8 aug, 2017 21:37

AZL57 schreef: Een kennis kreeg in de jaren 80 net nadat hij een nieuwe eend had gekocht een brief van Citroen dat zijn auto toch wel aan vervanging toe was...
Ja bij Citroen wisten ze ook wel hoe snel die auto's wegroesten. :lol:
Schultenbräu das ist mein Bier !

Plaats reactie