2cv.nl forum index 2cv.nl
2cv.nl: Nederlandse portal voor eendrijders

RegistreerRegistreer 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen MapMap 
 MarktMarkt ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Wereldmeeting Portugal 2017

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    2cv.nl forum index -> Foto's / Nabespreking
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
TimVS
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

BerichtGeplaatst: Wo 9 Aug, 2017 08:00    Onderwerp: Wereldmeeting Portugal 2017 Reageer met quote

Ik zie dat er nog geen topic was voor de nabespreking van de meeting.

Wij zijn geweest en het was in mijn ogen een top meeting.
Kleine problemen heb je altijd maar deze waren voor mij beperkt in een te hoge prijs voor een pintje (biertje).

Het terrein mocht iets groter, maar de mensen die op de camping bij het strand stonden, waren korter bij de actie dan waar wij op het hoofdterrein stonden.
Doordat het op een camping plaatsvont waren er voldoende wc's al kon het zijn dat je 's morgens even moest wachten. of gewoon naar een andere blok wandelen.
Het weer was zoals beloofd niet te warm.
Een klein supermarktje op het terrein, waar je overdag goedkopere pintjes kon kopen.
De sfeer zat door de 'slechts' 2300 auto's goed.
's avonds goede afwisseling tussen folklore en pop,rock.
Het enige dat vreemd was dat ze de Pink Floyd coverband op zondag hebben geprogrammeerd. maar er zijn wel veel mensen voor gebleven, dus een goede zet?

Op naar KroatiŽ in 2019 en Zwitserland in 2021

P.S. De duurdere bier prijs kon je oplossen door bij een wijnbar die tot 02.00h open was, een fles (75cl) voor 3 euro te kopen.
http://flickr.com/photos/vansamang/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    2cv.nl forum index -> Foto's / Nabespreking Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1
Ga naar: