2cv.nl forum index 2cv.nl
2cv.nl: Nederlandse portal voor eendrijders

RegistreerRegistreer 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen MapMap 
 MarktMarkt ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Aanrijding, goed begin van de week

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    2cv.nl forum index -> Overig/prietpraat
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Willem2
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

BerichtGeplaatst: Ma 14 Mei, 2018 19:42    Onderwerp: Aanrijding, goed begin van de week Reageer met quote

Na het werk ging ik naar huis, maar toen ik wilde wegrijden bij het stoplicht sloeg de motor af. De vrachtwagen die achter mij stond gaf wel gas Sad
De klap viel wel mee, maar de schade is natuurlijk niet zo fijn. Twee kapotte achterlichten, staartstukken en het achterpaneel zijn in ieder geval kapot. Chassis is denk ik nog goed, er ligt altijd zo veel in dat ie laag genoeg hangt.
Foto's krijg ik even niet voor elkaar, maar via m'n instagram linkje kun je ze wel zien geloof ik.

https://www.instagram.com/p/Biw3oDmnG6a/

Morgen maar eens de verzekering bellen over hoe en wat. Iemand enig idee hoe dat gaat? Krijg ik dan de dagwaarde en zo ja, wat zou dat dan zijn?
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    2cv.nl forum index -> Overig/prietpraat Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1
Ga naar: