2cv.nl forum index 2cv.nl
2cv.nl: Nederlandse portal voor eendrijders

RegistreerRegistreer 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen MapMap 
 MarktMarkt ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Stil op het forum
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    2cv.nl forum index -> Vragen over het forum
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BasvanEerden
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

BerichtGeplaatst: Di 22 Mei, 2018 09:49    Onderwerp: Reageer met quote

Na een aantal jaar ben ik weer op het forum gaan kijken en zelf ook aardig wat wijzer geworden door de jaren heen. Maar nog steeds leuk dat het forum er is nog steeds is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
Twécévé
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

BerichtGeplaatst: Wo 23 Mei, 2018 11:42    Onderwerp: Reageer met quote

Yannick schreef:
Twécévé schreef:
Ik zie net dat ik een maand na oprichting van dit forum hier actief werd. Forumlid nr 70. Dat betekent dat twee maanden geleden het forum 15 jaar is geworden.....

Zijn die twee Belgische broers hier nog actief? Die met die Dyane en zwart-wit fotografie, oude fietsen etc?

Edit: gevonden: Yannick. Nog actief, 4 hele berichten in heel 2017 Laughing

Very Happy Ik vertoef al een aantal jaren meer op het forum van de Dyane Club de France Wink

He leuk Yannick himself!!! Goeie ouwe tijd. Gooi maar eens wat foto's op het forum van je fietsen, Dyane, ouwe camera's etc
Punky
Addicted user
Addicted user

BerichtGeplaatst: Wo 11 Jul, 2018 09:13    Onderwerp: Reageer met quote

Het is inderdaad minder geworden op het forum.

Zelf ben ik ook meer een sporadische lezer geworden, dan een veelvuldig poster. Kan er redenen genoeg voor noemen, maar blijft jammer dat het terugloopt. Ook op meetings merk je dat het animo terugloopt en de eend zoals eerder gezegd duurder wordt en zodoende ook een andere vorm van hobby wordt. Naar goedkoop sleutelen, is het een toerwagen geworden.
Prijzen zijn laatste jaren ook flink gestegen zowel voor 2cv's als onderdelen.
Zelf ben ik inmiddels ook een stapje hoger gegaan. De Ami is ingeruild voor een GSA. De 2cv heb ik nog staan, maar rijdt naar mijn zin veels te weinig.

2CV, Ami, Rapido & Solex. Allemaal franse eenvoud!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
Twécévé
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

BerichtGeplaatst: Wo 11 Jul, 2018 15:47    Onderwerp: Reageer met quote

Iig leuk dat je reageert. Weer een paar goede bijdragen.

Was recent bij een eendenboer en die gaf aan dat van zn circa 500 klanten er circa 10 dag-dagelijks eendrijden. Ik was daar voor taxatie van mn 2cv voor verzekering. De ene na de andere compleet gloednieuw gerestaureerde eend kwam voorrijden.

Daarnaast - maar dat is mijn invulling - zullen er nog klanten zijn zoals ik waarbij 2cv tweede auto is en ook veel gereden wordt.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    2cv.nl forum index -> Vragen over het forum Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4
Ga naar: