rubbertjes knipperlichten

Plaats reactie
Pol
Beginner
Beginner
Berichten: 31
Lid geworden op: vr 11 aug, 2017 17:07
Locatie: Merksplas (Belgie)

rubbertjes knipperlichten

Bericht door Pol » do 9 aug, 2018 23:35

De rubbertjes achter op mijn knipperlichten in de voorspatborden zijn rot en ze blijven niet meer op hun plek zitten. Weet iemand waar ik deze los zou kunnen kopen? Ik heb me al rot gezocht. Complete knipperlichten kan ik overal genoeg vinden, maar dat is toch te gek om enkel voor een rubbertje een compleet knipperlicht te kopen?

Verder ook de rubbertjes die in het voorspatbord zitten waardoor de draad van het knipperlicht gaat. Ook deze zou ik graag vervangen. Ook hier heb ik me al rot naar gezocht maar kan het zelf niet vinden.

Als iemand de gouden tip heeft?

Gebruikersavatar
AZL57
Heavy user
Heavy user
Berichten: 4962
Lid geworden op: zo 2 sep, 2007 22:08
Locatie: kerkrade

Re: rubbertjes knipperlichten

Bericht door AZL57 » vr 10 aug, 2018 07:52

Rubbertjes in de spatborden heten tules of doorvoer tules.(grommets in het engels) Misschien kun je krimpkous nemen ipv de rubbers op je lampjes. Kijk eens hier die hebben veel spul.
https://www.autosparks.co.uk/electrical-components.html
diverse Citroens, wat anders.

Pol
Beginner
Beginner
Berichten: 31
Lid geworden op: vr 11 aug, 2017 17:07
Locatie: Merksplas (Belgie)

Re: rubbertjes knipperlichten

Bericht door Pol » vr 10 aug, 2018 12:38

Bedankt, krimpkous is inderdaad geen slecht idee, dat ik daar niet zelf aan gedacht heb. Ik heb liggen allerlei maten dus gewoon binnen handbereik, zeker het proberen waard. Voor de rubbertjes in de spatborden had ik anders al gedacht om gewoon een stukje plastic darmpje te nemen (stukje brandstofleiding, of van een aquarium of zo, iets wat net past). Maar ga eens kijken of ik iets kan vinden van doorvoer tules. Het is maar dikwijls als je de juiste naam weet dat je het kan vinden.

Plaats reactie