eend gezocht voor fotoshoot

Voor gesprekken over andere auto's, het weer, nieuws of weer wat anders.
De grote verzamelbak van het forum.
Plaats reactie
tvandensteene
Beginner
Beginner
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 7 apr, 2024 16:52

eend gezocht voor fotoshoot

Bericht door tvandensteene » di 9 apr, 2024 07:57

Hi 2cv liefhebbers,
Zo'n 15 jaar geleden had ik hier ook een post geplaatst om een 2cv te regelen voor mijn bruiloft. Dat was een groot succes.
Nu wil ik nog eens mijn geluk beproeven en zou ik willen vragen of iemand ons kan helpen aan een eend voor een uurtje. We zouden deze willen gebruiken bij een fotoshoot in de buurt van Baarn/ Eemnes. Er wordt niet mee gereden, alleen als leuke achtergrond. Lijkt het je leuk om hier aan mee te werken voor een kleinigheidje en een paar mooie foto's van je eend?
Er is nog geen datum bekend maar zal ergens in het voorjaar zijn. Alvast dank voor je reactie!!
Met een vriendelijke groet,
Ton

Lo Bouwens
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 72
Lid geworden op: za 17 jun, 2023 10:20

Re: eend gezocht voor fotoshoot

Bericht door Lo Bouwens » do 11 apr, 2024 11:10

Beste Ton,
Ik zou mijn 2cv Transat/France3 graag hiervoor beschikbaar stellen, maar hij is nog in restauratie en het voorjaar is erg dichtbij, dus waarschijnlijk niet tijdig klaar (zie foto - zo wordt hij dus). We wonen in Baarn, dus wel in de buurt. Ik hou het forum wel in de gaten. Hopelijk reageren er nog andere eigenaren in de omgeving.
Bijlagen
foto Transat.jpeg
foto Transat.jpeg (7.98 KiB) 1021 keer bekeken

tvandensteene
Beginner
Beginner
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 7 apr, 2024 16:52

Re: eend gezocht voor fotoshoot

Bericht door tvandensteene » do 11 apr, 2024 14:44

Dank voor je reactie, laten we even contact houden. Als iemand anders eventueel eerder een eend voor een klein uurtje beschikbaar heeft… laat t weten!!! De eend wordt wel super mooi zie ik!! Met een vriendelijke groet,
Ton

Plaats reactie