2de Lindetreffen

Foto's en nabesprekingen van meetings.

Komen jullie naar het 2de Lindetreffen?

Zeker weten!
3
14%
Ik weet het nog niet, het weer was vorig jaar zo slecht.
2
9%
Ik kom niet.
15
68%
Ik laat het afhangen van het weer.
2
9%
 
Totaal aantal stemmen: 22

Frank Deusjevoo
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 749
Lid geworden op: zo 23 mei, 2004 17:48

Bericht door Frank Deusjevoo » ma 17 apr, 2006 22:33

Het is (nog) niet zo commercieel opgezet, meer van de forumleden hier. Niet echt met clubs te maken oid...

Frank
Restauratie; draad weer aan het oppakken...

Ramon
Heavy user
Heavy user
Berichten: 3690
Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 10:42
Locatie: ibiza
Contacteer:

Bericht door Ramon » di 18 apr, 2006 00:42

sde is een wat exclusievere meeting waar we niet jan en alleman op af willen hebben, dus daarom weinig advertenties, om het zo speciaal mogelijk te houden

omdat er maar een beperkt aantal plaatsen zijn hebben de meeste vaste forum leden zich al ingeschreven.

je bent natuurlijk van harte welkom op ons mooie kamt terrein

http://www.addsensetoyourcar.com/sde/sde.htm

groetjes Ramon

Gebruikersavatar
RuudR
Beginner
Beginner
Berichten: 45
Lid geworden op: do 13 apr, 2006 18:58
Locatie: Steggerda

2de Lindetreffen

Bericht door RuudR » di 18 apr, 2006 17:28

Hé, mannen, zorg volgend jaar dat de datum ook bij mij bekend is, dan proberen wij van het Lindetreffen hier ook rekening mee te houden.

Dat ik er dus nog nooit van had gehoord, klopt dan. Ik ben nog maar net aktief op het 2CV-forum. Dat krijg je als het Eendjesgebeuren wat meer vorm gaat krijgen, als je ruimte hebt bij huis.

Eerder toen ik nog in het westen des lands woonde, had ik met geluk een parkeerplaatsje voor het huis, nu rij ik gewoon lekker de auto de tuin in. Wat een genot, maar daardoor wel inmiddels 5 auto's, een motor, een aanhanger en een caravan bij huis!
Kom met z'n allen naar WAGGEL 2014 op het Erkemederstrand!! Wederom met Hemelvaart, dus eind mei 2014!!

Gebruikersavatar
Dyane
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 695
Lid geworden op: zo 9 apr, 2006 20:44
Contacteer:

Bericht door Dyane » di 18 apr, 2006 17:52

Ik zie het vaak genoeg gebeuren op mijn site www.citroenmeetings.tk dat datum dubbel gepland worden. Komt vaak omdat niet goed gekeken wordt naar de meeting die voorgaande jaren georganiseerd werden. Of dat er niet overlegd wordt maar gedacht wordt wie het eerste zijn datum plaatst heeft alle recht. Dat is natuurlijk niet echt netjes.
Zo was er vorig jaar nog de discussie tussen het Pinkstertreffen en de Waggelmeeting. De CCNL vond dat zei een grote meeting hebben en dus meer rechten terwijl het Pinkstertreffen altijd al met Pinksteren was.

Zo was normaal gesproken het Schermerteffen in het weekend voor Beerta (deze is altijd in het eerste weekend van Juli). Dit is dus hetzelfde weekend van de SDE meeting en het Lindetreffen. Echter vorig jaar kon dat niet omdat de boer niet kon op deze datum. Dit jaar hadden we weer de keuze tussen het weekend voor Beerta of na Beerta, maar ik kreeg al in oktober 2005 te horen dat het Lindetreffen deze datum had ingenomen dus moesten we noodgedwongen het weekend na Beerta nemen :( . Is opzich niet erg, als het maar in overleg gaat. Alles heeft een rede.

Ik heb dit jaar daarom ook de meetings van 2005 laten staan zodat je ook nog terug kan kijken wanneer welke weekend was. Zelf heb ik ze ook nog van voorgaande jaren bewaard en kan deze ook nog terug halen.

Hopelijk zal er volgend jaar beter rekening met elkaar gehouden kunnen worden voordat er datum geprikt worden. Het is zo jammer. Iedereen doet vrijwillig zijn best om iets te organiseren en dan is het jammer dat er meerdere meetings op een weekend zijn.
Laatst gewijzigd door Dyane op wo 19 apr, 2006 21:18, 8 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
RuudR
Beginner
Beginner
Berichten: 45
Lid geworden op: do 13 apr, 2006 18:58
Locatie: Steggerda

2de Lindetreffen

Bericht door RuudR » di 18 apr, 2006 17:54

...
Laatst gewijzigd door RuudR op di 18 apr, 2006 21:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Kom met z'n allen naar WAGGEL 2014 op het Erkemederstrand!! Wederom met Hemelvaart, dus eind mei 2014!!

Gebruikersavatar
Dyane
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 695
Lid geworden op: zo 9 apr, 2006 20:44
Contacteer:

.

Bericht door Dyane » di 18 apr, 2006 18:47

:?:
Laatst gewijzigd door Dyane op wo 19 apr, 2006 19:29, 9 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
RuudR
Beginner
Beginner
Berichten: 45
Lid geworden op: do 13 apr, 2006 18:58
Locatie: Steggerda

2de Lindetreffen

Bericht door RuudR » di 18 apr, 2006 19:42

...
Laatst gewijzigd door RuudR op di 18 apr, 2006 21:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Kom met z'n allen naar WAGGEL 2014 op het Erkemederstrand!! Wederom met Hemelvaart, dus eind mei 2014!!

Transat
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1065
Lid geworden op: za 12 mar, 2005 16:24
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: 2de Lindetreffen

Bericht door Transat » wo 19 apr, 2006 20:40

RuudR schreef:Hé, mannen, zorg volgend jaar dat de datum ook bij mij bekend is, dan proberen wij van het Lindetreffen hier ook rekening mee te houden.

Dat ik er dus nog nooit van had gehoord, klopt dan. Ik ben nog maar net aktief op het 2CV-forum.
Joh; kan gebeuren, 2 meetings in één weekend. Plattinnekes en RollingDuck zijn ook in hetzelfde weekend bijvoorbeeld. D'r zijn zoveel meetings dat het toch altijd moeilijk zal zijn om in ieder weekend hooguit één weekend gepland te hebben. Volgend jaar beter! :wink: En natuurlijk veel plezier gewenst op het Lindetreffen! :D
(Maar eerlijk gezegd, als je een beetje had gezocht tussen de meetings op dit forum, dan had je gezien dat SDE al gepland is sinds 26 september :shock: . http://www.2cv.nl/interactief/forum/vie ... highlight= )

Frank Deusjevoo
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 749
Lid geworden op: zo 23 mei, 2004 17:48

Bericht door Frank Deusjevoo » wo 19 apr, 2006 20:44

Ja idd er zijn zoveel meetings .. er is bijna elk weekend wel wat te doen (vooral in de zomer ;)). Het zou natuurlijk wel mooier zijn als het voor volgend jaar in samenwerking geregeld is .. dan heb je er allebei het voordeel van.

Frank
Restauratie; draad weer aan het oppakken...

Gebruikersavatar
RuudR
Beginner
Beginner
Berichten: 45
Lid geworden op: do 13 apr, 2006 18:58
Locatie: Steggerda

2de Lindetreffen

Bericht door RuudR » vr 28 apr, 2006 11:36

Zoals ik al zei, ik ben pas heel kort op dit forum aanwezig. Daardoor heb ik dus niet van een SDE geweten, maar ik begrijp dat het SDE-evenement voor hooguit 30 auto's is, als de rest dan naar het Lindetreffen komt, is er nog niets aan de hand. Wij kunnen ongeveer 150 tot 200 kampeereenheden kwijt schat ik in, echt ruimte genoeg dus.

Als het bij het SDE nou eens heel mooi weer wordt en het gezellig is, dan profiteren wij stiekumpjes mee van het zonnetje. Hopelijk is het dan al zo warm, dat ook Friesland wordt bereikt met wat zon en warmte. Alles beter dan vorig jaar, toen was het echt triest, start met mooi weer, maar voor de rest was het koud en nat.
Kom met z'n allen naar WAGGEL 2014 op het Erkemederstrand!! Wederom met Hemelvaart, dus eind mei 2014!!

Daffy
Super eendkenner
Super eendkenner
Berichten: 332
Lid geworden op: zo 16 mar, 2003 07:40
Locatie: Papendrecht
Contacteer:

Bericht door Daffy » za 6 mei, 2006 08:33

Er wordt over het onderwerp meetingen op dezelfde data hier weer eens onzinnig en onnodig gemekkerd!!
Jaren terug is er onderling tussen de verenigingen afgesproken , dat er overleg zou zijn over de data van evenementen.
Dit alles zou gaan via Citroëncontact , waar elke Citroën vereniging zich kan bij aansluiten.
Zoals het de Nederlander op het lijf geschreven is , zijn er verenigingen die toch , zonder enig overleg evenementen plannen. ook neemt het onderling respect van de verenigingen naar mijn mening sterk af.
In een dwerglandje als Nederland, zou het niet nodig moeten zijn om meerdere meetings op eenzelfde weekeind te hebben. Dit is voor het evenement ongunstig , maar bezoekers hebben op deze manier weekeinden zonder evenement , of met meerdere evenementen tegelijk.
Het zgn. sde treffen moet helemaal niet zeuren , als er slechts beperkt en geselecteerd mensen worden toegelaten , heb je mijn inziens niet eens het recht omje te profileren.

Daffy

Frank Deusjevoo
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 749
Lid geworden op: zo 23 mei, 2004 17:48

Bericht door Frank Deusjevoo » za 6 mei, 2006 18:41

Daffy schreef:Er wordt over het onderwerp meetingen op dezelfde data hier weer eens onzinnig en onnodig gemekkerd!!
Jaren terug is er onderling tussen de verenigingen afgesproken , dat er overleg zou zijn over de data van evenementen.
Dit alles zou gaan via Citroëncontact , waar elke Citroën vereniging zich kan bij aansluiten.
Zoals het de Nederlander op het lijf geschreven is , zijn er verenigingen die toch , zonder enig overleg evenementen plannen. ook neemt het onderling respect van de verenigingen naar mijn mening sterk af.
In een dwerglandje als Nederland, zou het niet nodig moeten zijn om meerdere meetings op eenzelfde weekeind te hebben. Dit is voor het evenement ongunstig , maar bezoekers hebben op deze manier weekeinden zonder evenement , of met meerdere evenementen tegelijk.
Het zgn. sde treffen moet helemaal niet zeuren , als er slechts beperkt en geselecteerd mensen worden toegelaten , heb je mijn inziens niet eens het recht omje te profileren.

Daffy
Waar slaat dan nou op? :?

Moet je eens kijken wat voor werk daar achter zit!

Het is niet geselecteerd, de bedoeling is om het een exclusieve meeting te laten zijn, met een beperkt aantal mensen ja. Maar bij elke meeting zit er een limiet en ik geloof dat dit een hele leuke meeting zal worden omdat er geen groepjes ontstaan maar meer 1 grote groep.

Frank
Laatst gewijzigd door Frank Deusjevoo op za 6 mei, 2006 20:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Restauratie; draad weer aan het oppakken...

Francien
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 99
Lid geworden op: za 23 apr, 2005 20:57
Locatie: Amsterdam

Bericht door Francien » za 6 mei, 2006 18:47

Hopelijk zal er volgend jaar beter rekening met elkaar gehouden kunnen worden voordat er datum geprikt worden. Het is zo jammer. Iedereen doet vrijwillig zijn best om iets te organiseren en dan is het jammer dat er meerdere meetings op een weekend zijn.[/quote]

Dit zal je altijd wel blijven hebben is dat zo een ramp?

Francien
all you need is cake

Daffy
Super eendkenner
Super eendkenner
Berichten: 332
Lid geworden op: zo 16 mar, 2003 07:40
Locatie: Papendrecht
Contacteer:

Bericht door Daffy » za 6 mei, 2006 20:35

Wat een zalige opmerking van frankdeusjevo!!!!!!!!!
Ik organiseer al ongeveer 25 jaar Citroënmeetingen. Uiteraard niet alleen.
Sterker nog , 2 weken terug ben je volgens mij op één van mijn meetingen geweest.
Denk dat ik wel weet waarover ik praat.

Daffy
Laatst gewijzigd door Daffy op za 6 mei, 2006 21:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Frank Deusjevoo
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 749
Lid geworden op: zo 23 mei, 2004 17:48

Bericht door Frank Deusjevoo » za 6 mei, 2006 20:44

Dat heb je mis, ik ben 2 weken terug niet naar een meeting geweest. Mooi dat je weet waar je over praat, ik heb respect voor diegene die dit organiseren, maar vind wel dat dit moet kunnen. Als het exclusief is dan kan je zelf wel de keuze maken of je naar het lindetreffen of naar SDE gaat. Inderdaad jammer dat het samenvalt maarja kan toch zo lopen? In de zomer is het nu eenmaal druk met meetings en swinters een meeting is ook niet altijd alles.

Hopelijk hebben we er veel weer van.. en ik vind het nu wel goed met dat gezeur van die data. Liefst even goed met elkaar doorspreken volgend jaar, dan komt het helemaal goed :D!

Frank
Restauratie; draad weer aan het oppakken...

Gesloten