Knipperlicht, ruitenwisser, accutest werkt niet
-
- Moderator
It's Alive!
Mijn reactie heeft even geduurd gezien ik niet wist dat er nog een hele discussie aan de gang was. Ik zal nu uitsluitsel geven:
Gisteren reed ik onder exact dezelfde omstandigheden als vorige week (toen mijn zekering doorbrandde). Het regende, mijn lichten en knipperlichten gebruikte ik ten volste en mijn ruitenwisser heeft de hele tijd aangestaan. De zekering is niet doorgebrand en ik heb hierdoor heel wat veiliger kunnen rijden vergeleken met vorige week.
Nu zijn er drie mogelijkheden waardoor mijn zekering vorige week kapot ging. Of mijn weerstand was gewoon oud en liet daardoor het leven, of de luchtvochtigheid deed die dag mijn zekering de das om, of het was simpelweg iets anders
Het belangrijkst is in ieder geval dat mijn zekering niet meer doorbrand en dat ik weer veilig kan rijden. Ik heb overigens nu een reserve setje van alle zekeringen aangeschaft. Dit is wel zo handig om te hebben, gezien deze toch geen ruimte in beslag nemen.
Gisteren reed ik onder exact dezelfde omstandigheden als vorige week (toen mijn zekering doorbrandde). Het regende, mijn lichten en knipperlichten gebruikte ik ten volste en mijn ruitenwisser heeft de hele tijd aangestaan. De zekering is niet doorgebrand en ik heb hierdoor heel wat veiliger kunnen rijden vergeleken met vorige week.
Nu zijn er drie mogelijkheden waardoor mijn zekering vorige week kapot ging. Of mijn weerstand was gewoon oud en liet daardoor het leven, of de luchtvochtigheid deed die dag mijn zekering de das om, of het was simpelweg iets anders
Het belangrijkst is in ieder geval dat mijn zekering niet meer doorbrand en dat ik weer veilig kan rijden. Ik heb overigens nu een reserve setje van alle zekeringen aangeschaft. Dit is wel zo handig om te hebben, gezien deze toch geen ruimte in beslag nemen.
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Maar, Hanzzl, ondanks mijn wat lauwe reactie, denk ik achteraf wel dat je gelijk om er even op door te gaan om te zien of het idd helemaal opgelost was.
Geeft voor de volgende met een gelijk probleem wat meer info.
Greatnix Spookeend
Geeft voor de volgende met een gelijk probleem wat meer info.
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Moderator
Alsnog (voorlopig) problem solved, case closed.
Mocht je zekering er alsnog een paar keer uit tjoppen, dan pm maar naar een mod, knallen we het topic weer open voor nieuwe reddingsacties .
Mocht je zekering er alsnog een paar keer uit tjoppen, dan pm maar naar een mod, knallen we het topic weer open voor nieuwe reddingsacties .
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams