tinoucks pa/verjaardag

Voor gesprekken over andere auto's, het weer, nieuws of weer wat anders.
De grote verzamelbak van het forum.
Gebruikersavatar
Red Duck
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 486
Lid geworden op: do 2 apr, 2009 17:29
Locatie: Radewijk

Bericht door Red Duck » do 8 jul, 2010 22:05

Gefeliciteerd met jouw verjaardag Tinouck
En veel sterkte en succes morgen zowel voor Paps als voor jou.
Dikke knuffel uit het Oosten
2 cv 6 '85
peugot 106

Gebruikersavatar
tinouck
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1028
Lid geworden op: za 14 jul, 2007 01:53
Locatie: Amsterdam

Bericht door tinouck » vr 9 jul, 2010 02:55

Mensen thanks voor de lieve reacties , vanmorgen hebben paps en ik express toch een taartje genomen voor mijn verjaardag, daarna hebben zijn hulp en ik hem in het ziekenhuis gebracht waar ik tot vijf uur bij hem gebleven ben. Toen ben ik naar mijn hondje gegaan die al de hele dag alleen was.Het Grote moment is straks om 8 uur, ( vandaar dat ik nu wakker lig(inmiddels half 3,kan nog niet slapen,komt zo wel denk...)
Het wordt een drie uur durende operatie met ruggenprik en narcose( eerst krijgt hij nog een pilletje om een beetje dizzy te worden)
Stom toeval wil dat er een dame van 93 tegenover hem ligt die vannacht geopereerd was en wat blijkt zij werkte vroeger in de stomerij waar ik vaak als kleuter kwam( die heb ik dus ook maar ff een knuffel gegeven,(ze was in der uppie) ik dacht als zij het kan doorstaan met haar 93 dan mijn paps met zijn 84 ook,(dat gaf plots enige kracht).
Acht uur moet hij op en pas laat in de middag( zal hij uitgeslapen zijn ivm zijn leeftijd).Dan bellen ze mij en ga ik naar hem toe( ik hoop uiteraard op een goede afloop maar we hebben het niet in de hand)
Jongens ik lucht mijn hart ff, ik lijk soms zeker( maar ben dat niet altijd)
ben als baby heel vroeg bij mijn pa terrecht gekomen nadat mijn bio-ouders stierven toen ik 4 en 6 jaar oud was(,en mijn adoptiemoeder verloor ik toen ik 19 was,(ze kreeg een hartstilstand)( mijn gele eend heb ik al 20 jr(gekregen van mijn echte ouders),gekocht met mijn pa toen hij 64 was.(mijn drie broers)(zijn echte zonen) zijn nooit gelukkig met mij geweest en dit voel ik tot op de dag van vandaag(ben altijd heel erg vernederd door hun,dat heeft zijn sporen nagelaten(voorbeeld ik durf niet te sleutelen als gevolg van)( vandaag na 19 jaar met mijn jongste broer aan de telefoon geconfronteerd, ik heb zeer voorzichtig mijn oudste broer verteld dat ik hier liever voor bedank :? (uiteraard stap ik voor dit moment over veel heen nu ivm mijn vader,die ook al 39 jr mijn beste vriend is) het was een zeer dubbele dag vandaag, en mijn grootste cadeau is dan ook als alles zo voorspoedig mogelijk verloopt. Ow en @ spook,dat zinloos rondje rijden heb ik zeker gedaan,(ben met paps zijn kat gaan knuffelen ff nog vanavond)
Bij deze wil ik dus laten merken dat ik blij ben met de mensen die ik ken uit Ons Citroenwereldje( vindt dat ik dat best mag zeggen)
Ga nu proberen toch maar te pitten :? ik HOOP! dat ik morgen kan zeggen hij is wakker en naar omstandigheden gaat het goed
Jullie horen het van me :roll:

the Nosepicker
Moderator
Berichten: 2566
Lid geworden op: do 10 mar, 2005 23:02
Locatie: aarde

Bericht door the Nosepicker » vr 9 jul, 2010 08:36

Pfff. Doe het rustig aan vandaag, vingers gekruisd voor je pa!
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams

Deux_Chevauxtje
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 163
Lid geworden op: zo 27 jan, 2008 18:44
Locatie: Echt

Bericht door Deux_Chevauxtje » vr 9 jul, 2010 20:18

Sterkt en nog van harte gefeliciteerd
Groetjes Eendennest Echt

Gebruikersavatar
Red Duck
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 486
Lid geworden op: do 2 apr, 2009 17:29
Locatie: Radewijk

Bericht door Red Duck » vr 9 jul, 2010 23:06

Ben blij dat je lekker je hart mag en kan luchten hier, dat moet gewoon kunnen toch?
Ik ben erg blij dat alles zo goed gaat nu, elke dag gaat het vast beter met je paps.
Blijf maar lekker jezelf kerel... respect.
2 cv 6 '85
peugot 106

Gebruikersavatar
tinouck
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1028
Lid geworden op: za 14 jul, 2007 01:53
Locatie: Amsterdam

Bericht door tinouck » za 10 jul, 2010 01:04

Red Duck schreef:Ben blij dat je lekker je hart mag en kan luchten hier, dat moet gewoon kunnen toch?
Ik ben erg blij dat alles zo goed gaat nu, elke dag gaat het vast beter met je paps.
Blijf maar lekker jezelf kerel... respect.
Dankjewel G (we belde)(was nog tikkie te optimistisch op dat moment)Ruggeprik was bv mislukt dus toch andere narcose oa,@ iedereen: naar omstandigheden gaat het redelijk al ligt hij nog niet op zaal(zoals ik vanmiddag verwacht had) Ging om half 6 naar hem toe en vondt hem op de Medium care,daar wilden ze hem nog een nachtje houden.
Mijn vader had dubbele tijd nodig om wat uit te slapen maar uiteindelijk hebben ze hem toch naar de Medium care(soort tussenstation tussen intensive en zaal) gebracht.
Hij ligt aan de monitor voor zijn hart zuurstof en bloeddruk , heeft veel pijn ,en ziet witter dan zijn laken, ik hoop dat hij morgen wat sterker weer is zodat hij naar boven naar zaal mag,en hopelijk vanaf dat moment met stapjes vooruit gaan,maar dat hopen we natuurlijk wel :)
erg aanspreekbaar was hij nog niet,maargoed de tumor is in zijn volledigheid verwijdert,al zal het wel wennen voor hem worden aan de stoma,(ach daar slaan we ons ook wel weer doorheen, kan hij hulp voor krijgen immers)
Gelukkig wel :roll: ,verder sta ik aan zijn zij
Morgen weer een dag, voor nu welterusten.
ps:mischien kan een vd mods de titel wat aanpassen? (bv tinoucks pa/verjaardag ofzo :?: (alvast bedankt)
(wordt zo lastig als ik weer in het vervelende dingen topic verderga,komt alles zo doormekaar te staan :? )

Gebruikersavatar
Punky
Addicted user
Addicted user
Berichten: 9243
Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 14:03
Locatie: Veghel
Contacteer:

Bericht door Punky » za 10 jul, 2010 08:51

Naam aangepast.

Van Harte nog en sterkte met je pa.
PuNk RoCK LosEr

2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!

Gebruikersavatar
Jeroen-citroen
Moderator
Berichten: 2662
Lid geworden op: ma 3 jul, 2006 10:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jeroen-citroen » za 10 jul, 2010 11:18

In ieder geval een goed bericht dat je pa de operatie heeft doorstaan en dat de ellende uit zijn lijf is. Nu hopen op een voorspoedig herstel.

Sterkte :!:
weet wat je zegt maar zeg niet altijd wat je weet

Gebruikersavatar
tinouck
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1028
Lid geworden op: za 14 jul, 2007 01:53
Locatie: Amsterdam

Bericht door tinouck » za 10 jul, 2010 11:43

@Punky(tnx voor het aanpassen van de titel) en Jeroen-Citroen, Dankjewel allebei.
Heb 2 uurtjes geleden even gebeld met de afdeling medium care, de nacht was hij goed doorgekomen en waarschijnlijk mocht hij aan het eind van de middag naar de afdeling boven.
Ben dus benieuwd wat ik aantref vanmiddag,hopelijk een tikkie opgeknapt.
@ Jeroen,ja in ieder geval is de gehele Tumor verwijdert(bleek nog groter te zijn dan ze toch in eerste instantie dachten)

Gebruikersavatar
Ed147
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1512
Lid geworden op: do 7 aug, 2008 22:57
Locatie: Unnaryd, Zweden

Bericht door Ed147 » za 10 jul, 2010 17:59

We leven allemaal met je mee!!
Laten we proberen er vanuit te gaan dat het goed gaat komen. :wink:
Sterkte!!!

Gebruikersavatar
tinouck
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1028
Lid geworden op: za 14 jul, 2007 01:53
Locatie: Amsterdam

Bericht door tinouck » wo 14 jul, 2010 02:30

lieve mensen , ik ben vanavond tot 23 uur bij mijn vader gebleven(het is nu half 3 dat ik dit schrijf en ben net door de IC gebeld)
zijn buik werdt keihard hij raakte geen vocht meer kwijt
ze hebben Ecg hartfilmpje gemaakt,bloed geprikt suiker getest,en nog vanalles gedaan,
hij ging na de Ct scan die ze van zijn buik gingen maken (om te kijken wat voor problemen er optreden) naar de Intensive Care, hij doet zo zijn best maar net kreeg ik telefoon om 2.20 uur dat zijn bloeddruk nog verder zakt (die was 70/50 vanavond(niet goed!!!)
ze bellen ze me zo vanaf de intensive care over de uitslag van de Ct,en dan is de kans zeer groot dat ik nog dan meteen naar de Vu toemoet
de bloeddruk is zakkende namelijk , ik maak mij hele grote zorgen nu op dit moment en ben ontzettend bang om hem vannacht alsnog na vier dagen(vrijdag geopereerd) te verliezen
@Hanzelman ik had je op msn ,maar dit gebeurde erna
ikga nu met mijn hondje plassen want kans is groot dt die straks lang alleen zit.
ik hou jullie zsm op de hoogte!!

Edit(4:10u): inmiddels ben ik om over 3 en gebeld en ligt hij nu onder het mes voor een spoedoperatie, er zit een lek achter de stoma.
ik lig wakker en wacht op telefoon.

Anne
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 518
Lid geworden op: zo 2 nov, 2008 17:36
Locatie: Valkenburg aan de Geul

Bericht door Anne » wo 14 jul, 2010 06:25

Jee dat is niet niks allemaal!
Heel veel sterkte!!
2cv Vert Tuilleries 1975

Gebruikersavatar
Red Duck
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 486
Lid geworden op: do 2 apr, 2009 17:29
Locatie: Radewijk

Bericht door Red Duck » wo 14 jul, 2010 08:48

Sterkte Tinouck wat akelig allemaal.
Hopelijk knapt hij nu snel weer op.
2 cv 6 '85
peugot 106

Gebruikersavatar
Jeroen-citroen
Moderator
Berichten: 2662
Lid geworden op: ma 3 jul, 2006 10:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jeroen-citroen » wo 14 jul, 2010 12:58

Dat is helemaal geen goed nieuws Bob. Heel veel sterkte !!
weet wat je zegt maar zeg niet altijd wat je weet

the Nosepicker
Moderator
Berichten: 2566
Lid geworden op: do 10 mar, 2005 23:02
Locatie: aarde

Bericht door the Nosepicker » wo 14 jul, 2010 17:34

Sterkte joh, hopen op een goede afloop..
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams

Plaats reactie