Daar lág ie, in Chaam
Moderator: Hanzzl69
@Tom; stichting landschap & recreatie? Het heeft wel te maken met recreatie...
Nee, dat zijn andere kippen bij de Pelicaenhoeve. Er is een hint vermeld waardoor je dit had kunnen weten
@redduck; Daar jullie met hoog tempo in de buurt komen, denk ik niet dat de trofee er dan nog voor je ligt
Nee, dat zijn andere kippen bij de Pelicaenhoeve. Er is een hint vermeld waardoor je dit had kunnen weten
@redduck; Daar jullie met hoog tempo in de buurt komen, denk ik niet dat de trofee er dan nog voor je ligt
Mehari 1971 (project status)
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
gisteravond alle campings in Chaam opgezocht en in m'n navigatie gezet.
Vanochtend vroeg, laarzen, overall, werkhandschoenen, schop en ander spul in de auto gedaan en op naar Chaam. Mooie streek trouwens. In Chaam diverse campings bezocht, maar niemand herkende de vlag, bij het laatste adres werd ik verwelkomt door een tiental kippen.
toch nog even de vlag bekeken en jawel het was de zelfde als op de site.
en in de bosjes naast de kippen lag de felbegeerde forumtroffee goed verstopt.
haha jaaahh dit weekend is mooi om een trofee te verstoppen en te zoeken....Gerard2cv schreef:Ik denk dat Paul en Sellavie samen het record van verstoppen en vinden gebroken hebben.Gefeliciteerd samen.Probeer het tempo vol te houden.
#Echtemannenrijdendehelewinter2cv
2cv6 Charleston -1984
Peugeot 106 - 1996
2cv6 Charleston -1984
Peugeot 106 - 1996
Red Duck schreef:@redduck; Daar jullie met hoog tempo in de buurt komen, denk ik niet dat de trofee er dan nog voor je ligt
Tja zo snel had ik dit ook niet verwacht
Gefeliciteerd[/quote]
t' ging voor mij ook een daggie te snel...
#Echtemannenrijdendehelewinter2cv
2cv6 Charleston -1984
Peugeot 106 - 1996
2cv6 Charleston -1984
Peugeot 106 - 1996
-
- Moderator