Er is een nieuwe club (oude leden) welke vorig jaar een leuke waggel hebben neergezet. Ik heb geen intentie een discussie aan te wakkeren over het wel goed of niet naar waggel of wat dan ook, maar, financieel gaan er wat dingen nader bekeken worden, wat niet meer dan normaal is!
Dus :
Reacties mogen hieronder, via PM of welke andere manier je mij denkt te kunnen bereikenVoor de muziekliefhebbers en de lawaaimakers!
Al enige jaren organiseren we de decibellen contest. In het begin was het een wat ludieke manier van meten, maar later kwam het toch wat dichter bij het echte werk. En, omdat het een auto evenement is, wat toch wel bij de jongere generatie past, was het lange tijd een erg leuk item om te doen.
De laatste jaren echter, daalde het aantal deelnemers gestaag. Jammer, maar mede door een minder aantal bezoekers op waggel, en minder nieuwe deelnemers, (het blijft een dure hobby) rijst nu de vraag.....
Is het nog leuk om te organiseren?? Weegt het kostenplaatje nog op tegen het gering aantal deelnemers?? De jongens die komen met de meetspullen, en de demo auto, krijgen hun kosten natuurlijk vergoed. En geloof me, ze komen echt met heel veel plezier. Maar, voor een drietal deelnemende auto’s is het natuurlijk toch een beetje een kostbare zaak.... en is het wat zonde van het geld om ze te laten komen.....
Er is niet echt een minimaal aantal deelnemers vereist, maar, ik wacht graag even de reacties af de komende weken.
Nu zijn er natuurlijk nog wat andere auto spelen, maar ik wilde bij deze de volgende vragen stellen.....
1. Moet de decibellen contest blijven??
2. Doe je dan ook mee??
3. Weet je een leuk alternatief??
Voor mijzelf, ik vind het leuk, maar het is nog veel leuker een leuke grote groep deelnemers te hebben. Anders geeft ik het stokje graag over aan iemand anders die een ander auto-spel weet, en dat wil regelen.