De oranje Dyane van Midfriesland

Alles over het heerlijke eendrijden.
midfriesland
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 76
Lid geworden op: vr 12 feb, 2010 16:43
Locatie: Wiuwert
Contacteer:

Bericht door midfriesland » do 5 sep, 2013 01:35

Deze is in 1978 gekocht in Dokkum en heeft 35 jaar lang rondgereden in Holwerd en naaste omgeving. Ze was ook bij een bedrijf in Holwerd in onderhoud. Tussen de ritjes door sliep 't autootje in de garage.
Ouwe meuk is leuk!

Gebruikersavatar
tinouck
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1028
Lid geworden op: za 14 jul, 2007 01:53
Locatie: Amsterdam

Bericht door tinouck » do 5 sep, 2013 02:45

Leuke Film pjes hoor, mijn opa ging altijd met zijn (2e) vrouw (oma jong gestorven) , hij was hertrouwd, naar Holten in een B & B ,in de jaren zeventig :D
Ik ben wel met hem als klein jochie onze hond wezen uitlaten in het Bos, dan zat ik op de bodemplaat voor de rechterstoel met hond voorin.
Dierbare herinneringen aan een Oranje Dyane, alwaardoor ik de liefde voor de Atypes met de paplepel heb meegekregen.

midfriesland
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 76
Lid geworden op: vr 12 feb, 2010 16:43
Locatie: Wiuwert
Contacteer:

Bericht door midfriesland » wo 7 mei, 2014 13:10

Het linker voorspatbord van Klaske is gisteravond ‘gerestyled’. Gelukkig lag er een briefje in de auto van degene die er tegenaan heeft gezeten.

http://www.citroen-forum.nl/?ACT=25&fid ... board_id=1

Dat wordt dus een nieuw spatbord + spuiten. En als ze dan toch de verf op kleur hebben, kunnen ze meteen ook wel even een setje achterspatborden doen…

Weet iemand waar ik op korte termijn aan nieuwe/zo goed als nieuwe spatborden kan komen? Het gaat om Linksvoor en beide achterste.
Ouwe meuk is leuk!

midfriesland
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 76
Lid geworden op: vr 12 feb, 2010 16:43
Locatie: Wiuwert
Contacteer:

Bericht door midfriesland » ma 14 mar, 2016 19:11

Weinig te melden, behalve dat ik d'r een setje nieuwe contactpuntjes en condensator heb gegeven. Uiteraard heb ik ook de timing weer even strak gezet. Nog niet gereden maar ze start alvast opvallend vlotter, dus da's een goed teken.

Allee, ze moet maar weer eens eens rijden. 't Is alleen wat onhandig dat er na een regenbui altijd water in de voetenbak ligt. Toch maar 'ns op zoek naar een handige lasser die de paar slechte plekken weer netjes, en daarmee waterdicht, kan maken ...
Ouwe meuk is leuk!

Plaats reactie