Wereldmeeting Portugal 2017

Foto's en nabesprekingen van meetings.
Rvdb
Beginner
Beginner
Berichten: 13
Lid geworden op: vr 21 apr, 2017 19:48

Bericht door Rvdb » do 29 jun, 2017 21:10

Ja heb brief ook gehad. Met een sticker die je aan de binnenkant van je ruit moet plakken maar die de plaklaag daarvoor aan de verkeerde kant heeft zitten :-)

En snapt iemand het idee van dat paspoort??

Overigens had ik zo'n lange witte sticker verwacht die even breed is als de voorruit. Of krijg je die pas op de meeting?

Ben inmiddels wel benieuwd wat we daar aan gaan treffen. Het voelt niet echt als een strakke organisatie.

schroef
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 549
Lid geworden op: wo 5 apr, 2006 21:32
Locatie: vlaardingen

Bericht door schroef » vr 30 jun, 2017 09:17

Het idee van het paspoort is om zoveel mogelijk stempels te vergaren van de adressen in de bijgesloten brief. Diegene met de meeste stempels wint een prijs. Er zitten ook campingadressen bij die korting geven op een overnachting.

schroef
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 549
Lid geworden op: wo 5 apr, 2006 21:32
Locatie: vlaardingen

Bericht door schroef » wo 5 jul, 2017 09:50

Wij vertrekken met grote waarschijnlijkheid op zaterdagochtend 22 juli vanuit de regio Rotterdam. Aangezien mijn AK niet harder wil dan 90 KM/U ga ik binnendoor via RN en meestal niet via de tol. Ik kijk wel hoe het uitkomt. Het plan is om er 4 of max 5 dagen over te doen. Dus zo'n 500 tot 600 per dag, en dat lijkt me goed te doen. Zijn er nog mensen die willen aanhaken, of zijn er mensen bij wie ik kan aanhaken?
Heb er best zin in....

bonkelaar
Beginner
Beginner
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 3 aug, 2015 19:36
Locatie: Laren

Bericht door bonkelaar » ma 10 jul, 2017 23:28

Wij plannen zondag te vertrekken. Onze charleston rijdt minstens 20 km/u vlotter, hebben nog geen route uitgestippeld.
Aanhaken moet ook klikken, dan maakt het een reis interessanter / leuker. Kost ook een deel vrijheid.
Tot nu toe gingen we (vrouw en ik) altijd op eigen gelegenheid, maar we ontmoeten ook graag nieuwe kennissen.

Gebruikersavatar
AcaMarcel
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 64
Lid geworden op: do 25 aug, 2005 21:26
Locatie: Roosendaal

Bericht door AcaMarcel » ma 17 jul, 2017 16:19

Wij vertrekken donderdag, via RN's, lekker op het gemakje.
Die sticker is inderdaad een vreemd ding; volgens beschrijving moet ie aan de binnenkant van de ruit, maar de plak-kant zit achterop, dus maar aan de buitenkant geplakt. Zojuist de Aca gewassen, en de sticker krult helemaal op !!! WTF. Afijn, plak er wel een extra stuk plakband overheen of zo.
Goeie reis allemaal, en we zien elkaar daar wel.
LangeAcaRijder, die geen zonneklep nodig heeft.

Plaats reactie