4x4

LPGo
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1193
Lid geworden op: zo 12 apr, 2009 23:11
Contacteer:

Bericht door LPGo » vr 21 feb, 2014 00:02

Joey_Brinkmann schreef:
LPGo schreef: Joey gewoon afspraak maken bij de RDW, wordt gewoon goedgekeurd, visueel moet het netjes uitzien en uiteraard APK waardig en je krijgt goedkeuring, ook je 1600CC is geen probleem (als de emmisie waarde klopt)....
daar ben ik ook niet zo bang voor, al worden het wel wat meer aan passingen, ook een vering ala m35 namelijk haha. maar netjes zal het zeker worden. waar nodig enzo frees ik nette nieuwe onderdelen voor en dergelijke! het moet gewoon goed strak en netjes zijn. haha

cilinder inhoud staat niet eens op mijn kenteken dus weet niet of daar wel naar gekeken gaat worden dan.

Tegenwoordig kijken ze naar de motorplaatjes en ik weet niet hoe het dan valt want je hebt ook al een andere carrosserie (1/3) regel, dus gewoon 1015 plaatjes erop. Meer vermogen is geen probleem dat mag wel wordt ook netjes door de RDW genoteerd maar ze gaan geen vermogen meten, dus ook dit is vaag.....

schroef
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 549
Lid geworden op: wo 5 apr, 2006 21:32
Locatie: vlaardingen

Bericht door schroef » vr 21 feb, 2014 08:27

Bij de gewijzigde achterremmen kijken ze wel of alles deugdelijk is en naar de werking. Als je bijvoorbeeld ombouwt naar een handbediende rem, zoals voor invalide, op als een rembekrachtiging aanbrengt, moet het wel degelijk worden gekeurd en dat staat ook niet op je kenteken.

Plaats reactie