Jeroen Cats

Stel hier je vragen of opmerkingen over de site.
Robbert.
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 527
Lid geworden op: vr 23 dec, 2005 18:37
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Robbert. » zo 22 jul, 2007 21:10

Ben net terug gekomen uit Frankrijk, en wilde meteen het forum op; benieuwd naar nieuwe berichten.. en ineens komt zo'n bericht op je af. Dan schrik je je dood. Ben er nu nog stil van. Net na mijn lange reis waar ik heelhuids van terug ben gekomen ga je dan toch beseffen dat je erg kwetsbaar bent als verkeersdeelnemer.

Ondanks dat ik Jeroen zelf nooit heb ontmoet, voelt het verlies als het verlies van een bekende. Zijn bijdragen aan het forum waren immers niet gering.

Jeroen, bedankt voor alle kennis die je aan mij en vele anderen hebt over gedragen.

Familie, kennissen en andere bekenden van Jeroen veel sterkte met dit veel te vroege overlijden.
2CV6 Spécial 1981 - Rouge de Castille - GS-30-PK
Foto's

Gebruikersavatar
Teun
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 285
Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 17:27
Locatie: Nijmegen

Bericht door Teun » zo 22 jul, 2007 22:06

Na een hele stille www forum perioden lijkt me dit moment als geen ander om mijn oprechte condoleance aan vrienden familie en een ieder die er net zo koud en kille rillingen van krijgt als mij.
Slechts bekend van het forum toch kan dit al was het maar omdat we dezelfde passie delen je niet onaangeroerd laten.

Iedereen Sterkte.
Wat brengt morgen.???

Flying Duckman
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 856
Lid geworden op: vr 23 dec, 2005 09:19
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door Flying Duckman » ma 23 jul, 2007 11:43

tot ziens Jeroen.
groeten Flying Duckman

mooie foto van je auto? http://www.bloemendal-fotografie.nl

semmel
Beginner
Beginner
Berichten: 12
Lid geworden op: do 29 mar, 2007 20:53

Bericht door semmel » ma 23 jul, 2007 12:08

Ik wens familie en vrienden heel veel sterkte wensen met het verlies van Jeroen.

Jan Semmelhack
2cv6 club '87

Ealse
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 59
Lid geworden op: wo 12 mar, 2003 23:01
Locatie: Almere

Bericht door Ealse » ma 23 jul, 2007 20:21

Ik ken Jeroen niet persoonlijk, maar heb vele uren zoet gemaakt met bekijken van de informatie op zijn site.

Verder zijn er gewoon geen woorden voor. Ik wens de nabestaanden veel sterkte.

mika
Eenmalige poster
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 23 jul, 2007 20:24
Locatie: brussel (B)

Bericht door mika » ma 23 jul, 2007 20:33

Een groot verlies voor de 2cv scene . Ik kende Jeroen niet persoonlijk maar hij heeft me wel geholpen via e-mail .

Bedankt Jeroen en sterkte voor zijn familie
en avant citroen

melloyello
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 95
Lid geworden op: za 31 jan, 2004 19:33
Locatie: Andijk.

Bericht door melloyello » ma 23 jul, 2007 21:24

Jeroen kende ik sinds 2003. Hij maakte mij attent op een site over de pembleton en bracht mij in contact met een engelsman die een bmw-blok aan een eendebak had gefabriekt. We hebben gemaild over welke bak er aan een 1000 kon en uiteindelijk heb ik met Jeroen kennisgemaakt in Haler.
We hadden geen intensief contact, maar zagen elkaar af en toe op citromobiel, een eendmeelmeeting en later hebben we nog een bakkie gedaan bij Jeroen en Joke in Mol. Jeroen was er gewoon altijd. Niet speciaal in mijn leven, maar hij was er gewoon.

Vandaag bij de crematie geweest. Zowel pa Cats als Joke hebben een beeld van Jeroen geschetst zoals wij hem allemaal kenden.

Nu ik dit zo schrijf begint het besef pas echt.
Op de één of andere manier heb je zomaar het idee dat het leven onveranderd doorgaat en dat hij er altijd zal zijn. Maar dat is niet zo. En dat besef bekruipt mij meer en meer.
.....
Vroemvrotpruttel.

. __ ø.___o
(O_\D/___O)

witberg
Eenmalige poster
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 23 jul, 2007 21:54
Locatie: Etten Leur

Bericht door witberg » ma 23 jul, 2007 22:01

Ik wens de familie en vrienden en alle bekenden van Jeroen heel veel
sterkte met dit afschuwelijk verlies................

Een groot verlies voor alle Citroen liefhebbers
Beter oud frans dan nieuw Japans

Maurice
Beginner
Beginner
Berichten: 2
Lid geworden op: do 3 jul, 2003 15:17
Locatie: Helmond

Bericht door Maurice » di 24 jul, 2007 13:26

Ik heb Jeroen nooit persoonlijk gekend, enkel via Eendmeel een aantal keer contact met hem gehad. Altijd hulpvaardig en bereid anderen van goede adviezen te voorzien.

Ik wens de familie en vreinden van Jeroen veel sterkte toe met dit grote verlies.

Maurice Willemssen

MobyDuck
Beginner
Beginner
Berichten: 32
Lid geworden op: di 19 apr, 2005 21:36
Locatie: Houten

Bericht door MobyDuck » di 24 jul, 2007 13:59

Kom net thuis van een lange fijne vakantie door Skandinavië. En dan lees je dit!! Zeer triest. De dood komt vaak zeer onverwachts en laat dan een diepe wond achter bij de nabestaanden......Erg veel liefde en kracht toegewenst om dit te verwerken. Gecondoleerd aan allen die hem kenden.
Citroën 2cv S6 1987
Citroén Xantia Break 2.0 Turbo C.T. 1996
Aermacchi Ala d-Oro racer 1965
Aermacchi replica met kenteken 1972

niek
Beginner
Beginner
Berichten: 13
Lid geworden op: vr 6 jan, 2006 15:54
Locatie: Hengelo

Bericht door niek » di 24 jul, 2007 14:04

Veel sterkte voor de familie en nabestaanden!!

Dyane83
Eenmalige poster
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 25 jul, 2007 01:43
Locatie: Heerde

Bericht door Dyane83 » wo 25 jul, 2007 01:55

Jeroen, een voorbeeld voor Citroën rijdend Nederland en ver daar buiten. Hij was er trots op dat hij in auto's reed die ouder waren dan hijzelf. Een voorbeeld voor iedereen die iets van de techniek van zijn auto wilde weten. Nooit te beroerd om mensen hiermee te helpen. Een icoon bij eendmeel waar je niet omheen kon of wilde. Wat een schok om te beseffen dat hij er niet meer zal zijn.

Sterkte aan alle nabestaanden!

Gebruikersavatar
Rollo
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1509
Lid geworden op: zo 17 apr, 2005 10:56
Contacteer:

Bericht door Rollo » vr 27 jul, 2007 21:05

Net terug van vakantie, even mijn favoriete forum checken, lees ik dit nieuws.....

Alles is al gezegd, maar mijn oprechte condoleances aan iedereen en in het speciaal aan zijn directe nabestaanden.
Eendloos........ Wel een C4 Picasso :-)
www.robdehaan.com

Marieke
Beginner
Beginner
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 5 nov, 2004 15:09
Locatie: Bussum

Bericht door Marieke » za 28 jul, 2007 22:56

Hoorde 't vandaag pas. Waardeloos nieuws.

Enorm veel sterkte, voor iedereen die 'm moet missen. En Jeroen kennende zijn dat er veel...

Gebruikersavatar
Handjes
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 595
Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 11:52

Bericht door Handjes » za 28 jul, 2007 23:55

Pas zojuist (net terug van vakantie) las ik een mailtje van een vriend van me met dit verschrikkelijke nieuws. Ik las het mailtje wel 3 keer omdat het niet tot me door wilde dringen dat dit Jeroen Cats was overkomen.
Ik kan het moeilijk bevatten. Ik heb Jeroen mogen ontmoeten op meetings (eendmeel, Waggel, etc.) en privé. Zelden zo'n hulpvaardig, aardig en innemend persoon ontmoet. Ik wens zijn familie en vrienden sterkte toe.

Nog twee foto's: een van een Eendmeel lentemeeting met Jeroen en zijn viercilinder Eend, en wat andere Eendmeel-veteranen. En een andere waar ik bij Jeroen thuis sleutelde aan mijn Visa terwijl Jeroen met een ander (het zoveelste) project bezig was.
Afbeelding
Afbeelding
La vie est belle.

Gesloten