Mijn eend heeft rechts geen dimlicht meer, lamp nog goed.
Even gemeten maar er zit een sluiting in de koplampsteun.
is wel te verhelpen.
Alleen ik heb geen 12 volt meer, ook als ik meet op de koplampsteun voor die de steun in verdwijnt meet ik nauwlijks spanning. Ik ben bang dat ergens tussen lichtschakelaar en de koplampsteun een draadbreuk zit.
De linker lamp doet het nog. Als ik op het schema kijk dan is er ergens na de lichtschakelaar een splitsing tussen links en rechtse lamp. Weet iemand waar dat zit??
Ik dacht zelf achter het dashbord, maar ben niet zeker.
draad breuk, een koplamp minder
Ik heb een tijd geleden de complete bekabeling vervangen.
De draden worden inde kabelboom zelf afgetakt d.m.v. een metalen verbinder waar aan een zije 1 draad e aan de andere zijde 2 draden zitten. Hier wordt dan wat isolatietape omheen gedraaid, en klaar is kees (op de Franse slag).
Je kunt dit ergens terug vinden onder de motorkap; daar loopt van uit het schutbord bij de accu een dikke tros draden naar voren tot aan de lampesteun.
Ergens halverwege is de aftakking gemaakt. Ik zou zeggen vanuit de lampesteun de isolatietape los halen en de draden volgen tot je bij de aftakking uitkomt.
Mocht je in de buurt van Limburg komen, wil ik graag effe meekijken!
Succes
De draden worden inde kabelboom zelf afgetakt d.m.v. een metalen verbinder waar aan een zije 1 draad e aan de andere zijde 2 draden zitten. Hier wordt dan wat isolatietape omheen gedraaid, en klaar is kees (op de Franse slag).
Je kunt dit ergens terug vinden onder de motorkap; daar loopt van uit het schutbord bij de accu een dikke tros draden naar voren tot aan de lampesteun.
Ergens halverwege is de aftakking gemaakt. Ik zou zeggen vanuit de lampesteun de isolatietape los halen en de draden volgen tot je bij de aftakking uitkomt.
Mocht je in de buurt van Limburg komen, wil ik graag effe meekijken!
Succes
2CV6 CLUB '86 Grijs
2CV4 Special '76 Groen Restauratie project
2CV4 Special '76 Groen Restauratie project