We hebben er een! Hoe nu verder... Advies gevraagd

Wat is een goede prijs voor een eend, een onderdeel of de reparatie.
Plaats reactie
Roel l'Hiver
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Contacteer:

We hebben er een! Hoe nu verder... Advies gevraagd

Bericht door Roel l'Hiver » zo 13 sep, 2009 15:43

Afgelopen zaterdag is het er dan van gekomen, nu staat ze te glimmen op de oprit :-)

Ik wil de auto graag door iemand met verstand van zaken laten bekijken, om te zien hoe ze er bij staat, wat er direct aan haar gedaan moet worden en wat even kan wachten, beetje advies, dat soort dingen.

Wie voelt zich geroepen (en dat hoeft natuurlijk niet gratis) of kan me een tip geven?

groeten!
Roel

TB
Moderator

Bericht door TB » zo 13 sep, 2009 15:58

Als je echt de staat wilt weten dan kun je bv. een ANWB keuring laten doen. Dat is onafhankelijk dus een eerlijk advies. Zou dat niet zomaar wij een bedrijf laten doen die ook aan jou wil verdienen. Snap je wat ik bedoel?

Maar eendkenners en clubleden kunnen je ook een heel eind op weg helpen.
2cv6 Club S6 - vert jade - 1987

Clau (°\=/°)
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Bericht door Clau (°\=/°) » zo 27 sep, 2009 07:04

Hoi Roel,

Hij is mooooi! Mag ik heel onbeleefd vragen wat je ervoor hebt betaald? Ik heb ruim een half jaar geleden hier in Frankrijk dezelfde jacht op een eend gehad en heb een fijn exemplaar uit 1978 voor 2500,-

(°\=/°)
*miep miep* (°\=/°)

Roel l'Hiver
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Contacteer:

Bericht door Roel l'Hiver » wo 30 sep, 2009 20:19

Hoi Waggel,

ik heb er de vraagprijs voor gegeven :-) Het is maar wat de gek er voor geeft. Als ik minder had geboden, had hij de tweede / derde kijker afgewacht... Deze Eend stond ons wel aan dus dan moet je over de brug komen. In vergelijking met wat er op MP wordt aangeboden heb ik volgens mij een reëele prijs gegeven.

Ze doet 't tot nu toe best, al heel wat kilometertjes gereden. Er mankeren wel wat kleine dingetjes aan en ik moet ook wel met de plekjes aan de gang maar goed, dat komt wel. Dingen die ik met een beetje spoed moet aanpakken zijn nieuwe schijven en blokken voor, inclusief handremblokjes. de uitlaatdemper lekt langs de aansluitingen, moet ik opnieuw monteren met goede klemmen. Links achter het wiellager maakt lawaai. En ik moet het chassis behandelen met anti-roest. Ziet er nu nog goed uit, maar met een beetje pekel komende winter gaat het mis... Verder moet ik met de binnenschermen achter aan de gang en de dorpel links. Maar daar heb ik wat hulp bij nodig van een expert... :wink:

groeten!
Roel

Plaats reactie