in je eend[t]je toch nooit alleen

Alles over het heerlijke eendrijden.
Plaats reactie
blanc/rouge2cv
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 632
Lid geworden op: wo 10 feb, 2010 19:56
Locatie: utrecht

in je eend[t]je toch nooit alleen

Bericht door blanc/rouge2cv » wo 10 feb, 2010 21:18

heerlijk zo,n eendje beetje terug naar basic maar je heb er wel wat voor .veel plezier en je leert nog eens wat van de franse techniek soms zoooooo simpel en dan weer hersen krakende problemen ,maar voor alles is een oplossing en zelfs een halve eend rijd nog . begin bijna net als moterrijder het gevoel te krijgen dat ,wanneer je een 2cv ziet rijden je je hand wil opsteken een gevoel van he jij ook eend[t]je .wat me ook opvalt is dat bijna iedere 2cv,er wel 1/4 of 1/2 eend in de schuur heeft aan onderdelen waar je soms niks meer aan heb maar toch niet weggooit ,want je weet nooit en er zit nou eenmaal veel liefde in zo,n eend[t]je, denk ook wel dat er meer mensen een traantje gelaten hebben bij het afscheid van hun 2cv dan iedere moderne plastic bak onderdelen op wielen [ hoewel die toch ook wel lekker rijden , rij zelf ook nog een clio lol]en ik zou zeggen hou ze op het asfalt keep them rolling

supercees
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1770
Lid geworden op: ma 6 jun, 2005 20:40
Locatie: stompwijk (zh)

Re: in je eend[t]je toch nooit alleen

Bericht door supercees » wo 10 feb, 2010 21:59

blanc/rouge2cv schreef:begin bijna net als moterrijder het gevoel te krijgen dat ,wanneer je een 2cv ziet rijden je je hand wil opsteken een gevoel van he jij ook eend[t]je .
dat is ook vrij gebruikelijk. ik groet ook ds en cx rijders en zij groeten ook. hy en ami en dyane en ... niet te vergeten. oude citroentjes dus.
2cv6 1985, BX 1.9 TRI break

Plaats reactie