revisie carburateur

Alle vragen over reviseren van je motor kun je hier stellen.
Plaats reactie
rode geit
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 74
Lid geworden op: do 26 feb, 2009 19:04
Locatie: Leuven

revisie carburateur

Bericht door rode geit » wo 17 mar, 2010 13:26

Hey,

Ik ben op zoek naar de video die ik een tijdje geleden op dit forum heb zien staan, waarin je de revisie van een carburateur volledig kan zien. Is er iemand die de link nog heeft, want via de zoekfunctie vind ik hem niet terug?

Grtz,
Sven

Gebruikersavatar
deusjevo
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1802
Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 15:01
Locatie: Omgeving Rotjeknor...
Contacteer:

Bericht door deusjevo » wo 17 mar, 2010 16:16

Is dat niet een Spanjool die op joetjoep allemaal 2cv onderhoudsfilmpjes gepost heeft :?:
Dyane 6 - 1968 - Blanc EWT
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green

rode geit
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 74
Lid geworden op: do 26 feb, 2009 19:04
Locatie: Leuven

Bericht door rode geit » do 18 mar, 2010 15:48

Daar vind ik het niet meteen tussen... Ik heb ooit eens een filmpje gezien van iemand die dat in real time op een gewone tafel deed, en ik dacht dat het niet op youtube was, maar ik vind het niet meer...

Gebruikersavatar
Gerard2cv
Super eendkenner
Super eendkenner
Berichten: 2885
Lid geworden op: za 22 mar, 2003 10:57
Locatie: Hongarije

Bericht door Gerard2cv » ma 22 mar, 2010 08:39

Wat is de reden,dat je je carburator wil reviseren?
Daar heb je echt geen filmpje voor nodig.Elke reparatie kan je toch niet met elkaar vergelijken.Het moeilijkste is de ruimte op de gasklepas omdat dan eigenlijk het onderhuis is versleten,dus de gaten waar hij door loopt zijn versleten

rode geit
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 74
Lid geworden op: do 26 feb, 2009 19:04
Locatie: Leuven

Bericht door rode geit » za 3 apr, 2010 20:16

Ik ben sinds kort gestart met de restauratie van een 2cv die een 5-tal jaar heeft stil gestaan. Ik wil die eigenlijk gewoon volledig openen en reinigen, en tegelijkertijd checken of alles werkt zoals het hoort.

Maar ik ga er van uit dat alles zichzelf wel zal uitwijzen... Ik heb het boek "how to rezstore a 2cv" maar daarin bespreekt hij enkel een enkeltraps carb, vandaar dat ik die vid nog eens wou zien...

Grtz,
Sven

Plaats reactie