Barst in versnellingsbakhuis
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 618
- Lid geworden op: di 2 aug, 2011 17:01
- Locatie: Albergen
- Contacteer:
Barst in versnellingsbakhuis
Wie weet raad?
Ik zag, nadat ik de bak had schoongemaakt, dat er een kleine barst zit in het versnellingsbakhuis ter hoogte van de startmotor. Hoe erg kan dit zijn? Moet ik hier wat aan doen, laten lassen of een nieuw huis? Kortom, ik sta in twijfel. Volgens mij kan het niet veel kwaad maar graag jullie mening.
[/img]
Ik zag, nadat ik de bak had schoongemaakt, dat er een kleine barst zit in het versnellingsbakhuis ter hoogte van de startmotor. Hoe erg kan dit zijn? Moet ik hier wat aan doen, laten lassen of een nieuw huis? Kortom, ik sta in twijfel. Volgens mij kan het niet veel kwaad maar graag jullie mening.
[/img]
OP de foto is de barst niet gedetailleerd genoeg zichtbaar. Ik kan de foto niet vergroten.
Is het wel een barst of een onzuiverheid bij het gieten...
-Kun je de barst ook aan de achterzijde waarnemen ?
- zit de barst midden in het materiaal of kun je hem tot een uiteinde volgen ?
Is het wel een barst of een onzuiverheid bij het gieten...
-Kun je de barst ook aan de achterzijde waarnemen ?
- zit de barst midden in het materiaal of kun je hem tot een uiteinde volgen ?
Mehari 1972 / 2CV 1975 / 2CV 1987
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 618
- Lid geworden op: di 2 aug, 2011 17:01
- Locatie: Albergen
- Contacteer:
Nee is wel echt een barst. Het lijkt wel of men ooit de bevestigingsbouten aan het motorblok te krachtig heeft vast gedraaid.AK350 schreef:OP de foto is de barst niet gedetailleerd genoeg zichtbaar. Ik kan de foto niet vergroten.
Is het wel een barst of een onzuiverheid bij het gieten...
-Kun je de barst ook aan de achterzijde waarnemen ?
- zit de barst midden in het materiaal of kun je hem tot een uiteinde volgen ?
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 331
- Lid geworden op: za 11 okt, 2003 14:39
- Locatie: Ophemert
- Contacteer:
barst
Kan inderdaad barst zijn.
Heel het binnenwerk overzetten in ander carter.
Nooit alleen het voorste gedeelte overzetten.
Voorkant en achtekanten zijn unieke combinatie, zijn bovenop ook genummerd, voor en achterkant moeten hetzelfde nummer hebben.
Heel het binnenwerk overzetten in ander carter.
Nooit alleen het voorste gedeelte overzetten.
Voorkant en achtekanten zijn unieke combinatie, zijn bovenop ook genummerd, voor en achterkant moeten hetzelfde nummer hebben.
Met vriendelijke groet G. vd Bergh.
https://lepatron.nl/webshop/
https://lepatron.nl/webshop/