Wereldmeeting 2025: Nederland?

Wie, wat, waar, wanneer, meetings?
Voorbespreking van meetings.
Forumregels
EERST de datum, DAARNA de naam/omschrijving van de meeting
Gebruikersavatar
Twécévé
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1775
Lid geworden op: di 22 apr, 2003 12:39
Contacteer:

Wereldmeeting 2025: Nederland?

Bericht door Twécévé » vr 7 feb, 2020 16:39

Recent heb ik me verdiept in de 2CV wereldmeetings omdat ik die best wel eens zou willen bezoeken. Moet het echter wel een beetje in de buurt zijn zoals Belgie, Duitsland of iets dergelijks. Ik vroeg me wel af: waarom is Nederland niet weer eens aan de beurt.

En wat kom ik op de site http://2cvfriends.nl/ tegen? Dat er serieuze plannen zijn om in 2021 Nld te presenteren als kandidaat voor 2025:

Wereldmeeting 2025
Al jaren sluimert het gevoel dat het weer tijd wordt de 2CV Wereldmeeting opnieuw naar Nederland te halen. We hebben sinds 1997 heel veel leuke edities in andere landen gehad. De Nederlanders zijn daar altijd in grote aantallen te vinden. En altijd roept iemand dan wel dat het weer tijd is om een wereldmeeting in Nederland te organiseren. Het echt concreet maken van plannen kwam er de afgelopen jaren niet van. Tot dit moment…

Volgende stappen
2025 klinkt wellicht heel erg ver weg. Maar aangezien de toewijzing van de wereldmeeting 4 jaar van tevoren komt, zouden we onszelf al in 2021 moeten presenteren tijdens de wereldmeeting in Zwitserland. Daarom willen we nu ook de mening polsen bij de clubs hier in Nederland. Want een wereldmeeting organiseren willen we wederom met alle clubs samen doen.

Nieuw bloed
Vanuit de Stichting 2CV vrienden willen we de organisatie oppakken. Doel is om op termijn (jonge) mensen toe te voegen aan het organisatieteam binnen deze stichting: in het bestuur, in commissies en als vrijwilliger tijdens het evenement. Deze verjonging hebben we ook benoemd als een belangrijke focus van dit nieuwe initiatief.

Doe jij mee?
Enthousiastelingen kunnen zich bij ons melden door een mail te sturen naar rolph@2cvfriends.nl

Plaats reactie