Ik ben van plan om ergens in het aankomende jaar de investering te doen voor een 800cc 2cv blokje van vgs.
echter vrees ik dat de normale 2cv bak dit echter niet even leuk zal vinden als ikzelf. Ik dacht dus aan een gsa 5bak, deze heb ik nog liggen en de 800 cc maakt gelijk aardige pk's als de gsa en volgens een post van Pete Sparrow tot wel 90nm!
Nu is de vraag of iemand ervaring heeft met een gsa bak achter een 2cv blokje te lepelen?
Al het advies is welkom.
mvg Ferre
800cc met gsa bak
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Re: 800cc met gsa bak
er stond eens een BMW conversie te koop met een GSA bak. Daar was de voetenbak deels uitgeslepen en aangepast om ruimte te maken.
Ding staat nog te koop zonder koets net over de duitse grens bij Enschede in de buurt.
Laagvlieger hier op het forum rijdt al jaren met een bmw 1200 met een eendenbak. Volgens hem gaat dat goed mits je er een overdruk-inrichting op maakt.
Gr Rob
Ding staat nog te koop zonder koets net over de duitse grens bij Enschede in de buurt.
Laagvlieger hier op het forum rijdt al jaren met een bmw 1200 met een eendenbak. Volgens hem gaat dat goed mits je er een overdruk-inrichting op maakt.
Gr Rob
2CV 6 '82 rouge de castille
2CV AZAM '67 gris dandy, verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
2CV AZAM '67 gris dandy, verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
-
- Beginner
Bedankt voor de info rob!
mvg Ferre
mvg Ferre
Heb jeje vraag al aan VGS voorgelegd? Als iemand je deze vraag kan beantwoorden zal dat zeker Filip zijn.
Heel erg mooi zo’n VGS blokje.
Heel erg mooi zo’n VGS blokje.
- Blauwe Burton, `86 reborn `07.