Een losse stoel zit dat beter als een bankje
Een losse stoel zit dat beter als een bankje
Krijg na verloop van tijd toch wat problemen met het zitten op het bankje
Het is een nieuw bankje met jeans bekleding heb het zelf opgevuld met 1.5 cm schuimrubber maar het blijft toch gezien mijn lengte en gewicht een lastige voor mijn rug
De vraag is wil het toch een beetje origineel houden als ik er twee losse stoelen inzet van een Charleton of Diane geeft dat een betere ondersteuning of zitconform krijg Ik heb er best wel wat voor over om beter te zitten , en wat belangrijk is ook niet te hoog zit anders zit tegen de bovenkant van mij raam te kijken
Het is een nieuw bankje met jeans bekleding heb het zelf opgevuld met 1.5 cm schuimrubber maar het blijft toch gezien mijn lengte en gewicht een lastige voor mijn rug
De vraag is wil het toch een beetje origineel houden als ik er twee losse stoelen inzet van een Charleton of Diane geeft dat een betere ondersteuning of zitconform krijg Ik heb er best wel wat voor over om beter te zitten , en wat belangrijk is ook niet te hoog zit anders zit tegen de bovenkant van mij raam te kijken
- Erikjan
- Heavy user
- Contacteer:
Re: Een losse stoel zit dat beter als een bankje
De stoelen zijn kwa zitten gelijk aan het bankje. De rubbers en matjes zijn het zelfde. Enige voordeel is dat ze een eigen rail hebben en los naar voor en achter kunnen schuiven.
Verstuurd vanaf mijn 22101316G met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn 22101316G met Tapatalk
- Boudewijn
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ik heb er stoelen in, en als ik nieuwe rubbers plaats zit ik ook tegen de bovenzijde van het raam te kijken. Na verloop van tijd rekken de rubbers wat en zit ik lager.
Schultenbräu das ist mein Bier !
-
- Veelvuldig poster
Voor mijn vaste bijrijder ( die tegen de 2 meter is) heb ik de rugleuning van zijn stoel ook met 30 centimeter verlengd
met eendige groeten,
Zoals ik al eerder zei, Koppel de canvas delen van rug en zitting aan elkaar. Dan dragen de rubbers van de rug mee aan de zitting. Net als de jaren 50/60 zittingen. Zittingen van bankje zijn breder dan de stoelen.
diverse Citroens, wat anders.
Hoelang gaan rubbers van de stoelen bij normaal gebruik ongeveer mee
Daar scheurt ge uw broek aan. Voorzichtig traag instappen, dat deurslot kan je broek stukmaken. Bij een Dyane had ik dat nooit of ik was 30 j terug veel kleiner. Wie maakt nu zoiets?
De matjes en rubbers kun je vervangen dmv ''SLINGS'' , deze zijn verstelbaar, verkrijgbaar bij de grote Duitse leverancier van Franse onderdelen
Laatst gewijzigd door jan-ji op wo 25 jun, 2025 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.