Besteleend stoelen

Alles in, over, rond en op de koets.
Plaats reactie
Citroen 2cv
Eenmalige poster
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 18 nov, 2018 20:49

Besteleend stoelen

Bericht door Citroen 2cv » ma 10 dec, 2018 18:52

Ik heb ń vraag ik heb ń Besteleend gekocht in Zuid-Afrika ik ben 1.94 meter lang ik past niet er in enige plannen hoe om het beter te krijgen

wusten-fuchs
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 214
Lid geworden op: ma 12 dec, 2011 17:50

Re: Besteleend stoelen

Bericht door wusten-fuchs » di 11 dec, 2018 09:17

ben zelf 1.96 pas ook niet in mijn ak-400 ( vind bestel -eenden sowieso klote - dingen ) maar,,,,,,,,,,, het plaatsen van een ,,special,, voorbankje ipv de org . stoelen helpt wel een heleboel !
wat niet kan doen we lekker toch

brammie
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 647
Lid geworden op: ma 22 dec, 2008 20:18
Locatie: langweer

Re: Besteleend stoelen

Bericht door brammie » di 11 dec, 2018 10:38

En een kleiner stuur om je knieën wat meer ruimte te geven.
mehari 1969 rouge hopi te koop
HY78 1978 bleu cèleste
2cv club 1980 vert jade
LJ80V 1981 camoflagegroen
LJ80Q 1980 poepiebruin

Sjaak S.
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 83
Lid geworden op: ma 14 apr, 2003 23:08
Locatie: Den Helder

Re: Besteleend stoelen

Bericht door Sjaak S. » wo 12 dec, 2018 15:43

besteleenden zijn geen k....dingen, maar de stoel kan inderdaad niet ver genoeg naar achter. (een bank ook niet!) De rugleuning komt dan tegen de koets aan: links waar het reservewiel achter zit, en, (als je een bank gebruikt:) rechts tegen het koetsdeel waar de tank achter zit. Ik heb dat opgelost door de rugleuning net boven de zitting af te zagen en enkele cm naar binnen te verplaatsen, en daar met aanvullend ijzer weer vast te lassen. Bij een stoel hoef je dat alleen links te doen, bij een bank links en rechts. Je stoel / bank kan dan zeker 5 cm verder naar achter , dit lukt alleen als je geen dwarsschot meer in je laadruimte hebt, en je moet het rugmatje smaller maken (daar waar de rubbers aan zitten), dus er komt ook een naaimachine bij te pas. (of je gebruikt de spiraalveren ipv de rubbers: spiraalveren zijn wat korter)
my other car is......... ook een eend.

Plaats reactie