Ik heb een 12 volt aansluitng in mijn eend die door de vorige eigenaar met een draad en zekering is aangesloten naar mijn contactslot
Maar ik twijfel er aan als ik op vakantie gaat en een koelbox wil aansluiten of dat wel zal gaan
Weet niet of er forum leden zijn die een koelbox gebruiken in de auto hoe zwaar deze kan zijn en/ of het überhaupt gaat een koelbox mee te nemen
12 volt stekker aansluiten wat is de beste manier
-
- Veelvuldig poster
Re: 12 volt stekker aansluiten wat is de beste manier
Ik heb ook zo'n aansluiting in de eend en de dyane gemaakt. Ik heb onder de motorkap een extra zekeringenkast gemaakt en vanaf daar rechtstreeks een rode draad naar de + van de aansluiting gemaakt en een zwarte draad naar de min. Ik heb onder de motorkap ook een extra min aansluiting gemaakt waar ik de zwarte draad met een oogje op vast heb gemaakt.
Maak asjeblieft ALTIJD een extra groep aan als je bv een setje lampen, radio of iets anders wil aansluiten. Heb je er ooit wat mee dan kun je het probleem vrij makkelijk vinden. Een spaghetti van kroonsteentjes word je niet blij van.
Waarom zou je de 12 volt stekker op het contact schakelen?
Maak asjeblieft ALTIJD een extra groep aan als je bv een setje lampen, radio of iets anders wil aansluiten. Heb je er ooit wat mee dan kun je het probleem vrij makkelijk vinden. Een spaghetti van kroonsteentjes word je niet blij van.
Waarom zou je de 12 volt stekker op het contact schakelen?
met eendige groeten,
Re: 12 volt stekker aansluiten wat is de beste manier
Heb geen idee dat hebben ze bij de vorige eigenaar zo gedaan