Geen respect voor de Dyane rijder.

Voor gesprekken over andere auto's, het weer, nieuws of weer wat anders.
De grote verzamelbak van het forum.
Gebruikersavatar
Boudewijn
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1871
Lid geworden op: wo 6 jun, 2007 10:13
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Bericht door Boudewijn » vr 16 aug, 2013 12:09

JanR schreef:Of ik nu in de Dyane of de Saxo rij, er blijven altijd hufters op de weg, die denken dat ze het alleen recht hebben op de weg.
Vooral waar het gaat om invoegen van 2 naar 1 of van 3 naar 2 rijstroken is het bar en boos.
Dat heet "ritsen" en dat kunnen Nederlanders niet, omdat ze allemaal vooraan in de file willen rijden :lol: . Dus wil men alleen voordringen.
Veel problemen zouden opgelost zijn als men alle auto's met meer dan 100Pk zou voorzien van een snelheids en acceleratie begrenzer. Dit om het milieu te sparen natuurlijk. Dan zouden die hybride auto's ook eens de door de fabriek opgegeven verbruiks cijfers halen.
Schultenbräu das ist mein Bier !

Gebruikersavatar
gillis
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 636
Lid geworden op: zo 15 okt, 2006 17:57
Locatie: Breda

Bericht door gillis » vr 16 aug, 2013 15:08

ja, ik heb ook wel eens mazzel gehad...geen gordel + politie = ach, we zwaaien wel even..
onder druk wordt alles vloeibaar

hobbes
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 965
Lid geworden op: vr 18 mar, 2005 22:24
Locatie: Marknesse (n.o.p)

Bericht door hobbes » ma 9 sep, 2013 22:51

Mischien met je je telefoonnummer achterop je kofferklep schrijven, ik bedoel als ze zo graag met je mee willen rijden moet dat toch een keertje kunnen toch?

Tja niet iedereen mag te laat thuis komen zonder reden... en al helemaal niet op het werk!
met eendige groeten,

Michellaak
Beginner
Beginner
Berichten: 30
Lid geworden op: wo 22 sep, 2010 14:21
Locatie: Breukelen

Bericht door Michellaak » di 10 sep, 2013 09:55

Over het algemeen krijg ik voornamelijk leuke reacties. Wat ik wel mee maak is mensen die hem er nog even voor gooien, om niet achter zo'n "trage" oldtimer te hoeven rijden. Dan mag je met je oude Dyane vol in de ankers... en als ze dan gas geven om ervoor te blijven.

Haalt inderdaad de flow eruit.

Plaats reactie