tinoucks pa/verjaardag

Voor gesprekken over andere auto's, het weer, nieuws of weer wat anders.
De grote verzamelbak van het forum.
Gebruikersavatar
Tom Duckpower
Moderator
Berichten: 4097
Lid geworden op: za 19 jul, 2003 19:50
Locatie: Berkel-Enschot
Contacteer:

Bericht door Tom Duckpower » wo 14 jul, 2010 18:16

Heel veel sterkte!
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black

Gebruikersavatar
tinouck
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1028
Lid geworden op: za 14 jul, 2007 01:53
Locatie: Amsterdam

Bericht door tinouck » do 15 jul, 2010 04:19

Bedankt Jongens, ik heb na die vreselijke nacht de dag maar gewoon weer aanvaard :? ,want het ging niet anders
mijn hond na de telefoontjes snachts uitgelaten en om half 6 woensdagmorgen was ik alweer in de Vu( ging er 23 uur weg dinsdagavond)
Mijn vader ligt op de Intensive care zin hart ging als een racepaard maar dat is een heel klein beetje gezakt het maakt nu bokkesprongen
de nieren doen op moment niets, dat is wel heel zorgelijk ,want dat betekend tijdelijke dyalise.
Hij wordt kunstmatig beademd,en in slaap gehouden.
en zijn bloeddruk wordt zo redelijk als mogelijk gehouden door heel veel medicijnen.
kortom de eerste 48 uur kritiek,maar het komt er eigelijk op neer dat dit veel langer gaat duren
hij vecht en doet zijn best.
ik ga nu eindelijk op een oor( en dan vanavond weer naar hem toe )
tnx voor alle steun :!:
Ps mijn 12 jarige hond verdient een erekrabbel :P niet piessen en poepen in huis en dat na 10,5 uur alleen te zijn geweest.
ook voor hem was het even niet anders,hebben samen goed geknuffeld in ieder geval.

Gebruikersavatar
Red Duck
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 486
Lid geworden op: do 2 apr, 2009 17:29
Locatie: Radewijk

Bericht door Red Duck » do 15 jul, 2010 08:59

respect voor paddington en jij nogmaals sterkte
2 cv 6 '85
peugot 106

Gebruikersavatar
tinouck
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1028
Lid geworden op: za 14 jul, 2007 01:53
Locatie: Amsterdam

Bericht door tinouck » vr 23 jul, 2010 01:38

Dag mensen, na 8 dagen een update over de situatie:
Mijn vader is inmiddels sinds 2 dagen van dagen van de beademing,nadat ze al diverse dagen geen slaapmiddel meer gaven, hij heeft (eerst op het middel,en toen zelf) de hele week geslapen.
Langzaam heel langzaam komen de Fysieke dingen weer op gang,zoals : schokbewegingen van zijn armen, een Twitch van zijn neus(toen hij neuspray kreeg )zijn ogen zijn sinds enkele dagen open(al zakken ze heel vaak nog dicht(moeheid/hij is nog heel zwak)
geen medicijnen voor zijn hart of bloeddruk meer nodig dit gaat allemaal goed,en ook zijn nieren zijn het weer redelijk voor dit moment gaan doen.
Maar waar ik me meer zorgen over maak hij is nog steeds niet aanspreekbaar :( schud alleen met zijn hoofd maar daar is niet aldoor een ja of nee uit op te maken(soms krijg ik en de zusters en broeders het idee van wel,andere keren twijfelt iedereen weer)
vandaag (dacht ik wel een reactie los gemaakt te hebben)
Droeg namelijk mijn zwarte Bob eend shirt en ik zei : zie je pap mijn eend,toen ging het van Aaahhh (vanonder het mondkapje) (meer dan een kreet was het niet :(
ik begin me zo langzamerhand zorgen te maken over zijn hersenen(alles heeft een opdonder gehad dus dat vrees ik ook)
nou ja,maar het beste ervan hopen
(ik had bewust even niks meer geschreven omdat ik niks zinnigs te melden had,tot dusver)

Spookeend
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1907
Lid geworden op: wo 10 sep, 2003 19:33
Locatie: Brielle
Contacteer:

Bericht door Spookeend » vr 23 jul, 2010 08:58

Bob, ik moet je eerlijk zeggen, telkens als ik dit topic zie, en je naam staat als laatste poster in de colom van de onderwerpen, hoop ik het beste, maar vrees ik het ergste.....

Ik kan me niet voorstellen hoe je je voelt, je moet ondertussen op de auto-pilot gaan volgens mij.....

Ik wens jou en je vader het allerbeste, en hoop, echt HOOP dat het weer goed, of in ieder geval beter, gaat dan nu, de komende tijd!!!

Sterkte, Tjerk, Regine en ook Tomas (had ik het verteld)
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed

the Nosepicker
Moderator
Berichten: 2566
Lid geworden op: do 10 mar, 2005 23:02
Locatie: aarde

Bericht door the Nosepicker » vr 23 jul, 2010 11:26

Mooi geschreven van Tjerk, ik kan me daar alleen maar bij aansluiten. Pittige week, voor je pa, maar zeker ook voor jou. Hou vol pa (en jij ook) en sterkte de komende tijd.
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams

Gebruikersavatar
Jeroen-citroen
Moderator
Berichten: 2662
Lid geworden op: ma 3 jul, 2006 10:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jeroen-citroen » vr 23 jul, 2010 13:19

Dat is helaas nog geen erg positief bericht. Hou je taai en veel sterkte :!:
weet wat je zegt maar zeg niet altijd wat je weet

Gebruikersavatar
Punky
Addicted user
Addicted user
Berichten: 9242
Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 14:03
Locatie: Veghel
Contacteer:

Bericht door Punky » vr 23 jul, 2010 19:53

Veel sterkte nog!!! Weet niet wat ik er meer op kan zeggen. Sluit me geheel bij Tjerk aan.
PuNk RoCK LosEr

2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!

Gebruikersavatar
Red Duck
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 486
Lid geworden op: do 2 apr, 2009 17:29
Locatie: Radewijk

Bericht door Red Duck » vr 23 jul, 2010 23:13

niets aan toe te voegen we leven allemaal met je mee jongen
2 cv 6 '85
peugot 106

Gebruikersavatar
tinouck
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1028
Lid geworden op: za 14 jul, 2007 01:53
Locatie: Amsterdam

Bericht door tinouck » za 24 jul, 2010 00:28

@Spook,NP,J-C, Punky en RedDuck
dankjewel mensen,ik voel me zeker gesteund door jullie.
Ik had gister (met de eend op me shirt) en vandaag met zijn kat( op een foto) een beetje het idee dat hij me kon volgen(al sloeg de twijfel weer net zo hard toe)
het enige wat ik verlopig kan doen is geduld hebben dat het allemaal wat verbetert.
Fysiek is hij nog erg zwak maar is alles redelijk stabiel( die angst is gelukkig wat afgenomen)
Heb gister van een goeie vriend een mooi cadeau gehad een Canon A470 (7,1 megapixel) digicamera ( waar ik heel blij mee ben)
zodoende gelijk maar wat geoefend op de kat van paps.
Hopende dat de situatie gauw verbeterd,schrijf ik het hier weer neer
verlopig tnx voor de steun( heb ik meer aan dan van mijn ""familie""
(dat dit laatste tussen haakjes staat zegt denk ik genoeg :oops:
@ spook: het slapen lukt wel( al heb ik slechte nachten)(maar dan kan ik het gelukkig overdag een beetje inhalen( het ziekenhuis is gelukkig maar 1,5 km hier vandaan, en tot dusver had ik tot nu toe aldoor een plekje voo de eenden.Leeg voel ik me wel op moment, want me pa is niet alleen me pa maar ook mijn beste vriend( hij koos ooit voor mij ,en ik heb altijd voor hem gekozen zo ook nu )lief dat je ook tomas verteld had trouwens.
buurmeisje van mijn vader van 4 reageerde ook heel lief(der mama had verteld dat ik verdrietig was, toen zei ze: dan ben ik wel papa voor hem
(moest wel ff janken toen ik dat haar moeder hoorde vertellen,Superlief toch zo;n kind :P

Gebruikersavatar
tinouck
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1028
Lid geworden op: za 14 jul, 2007 01:53
Locatie: Amsterdam

even een update over hoe het momenteel gaat

Bericht door tinouck » do 12 aug, 2010 00:19

Beste iedereen: 5 augustus is mijn vader na al die tijd IC en MC naar Zaal verplaatst(dat was niet zo;n succes,hij ging snachts om mij liggen roepen)
dus toen men begreep(wie bob was ,kon men mij wel schieten(ik doel op de overbuurman)alsof ik dit helpen kon :roll: :? kortom situatie erg onrustig voor iedereen , na drie dagen kreeg hij gelukkig een eigen kamertje waardoor alles nu een stuk rustiger is,ik kijk af en toe een klein beetje tv met hem (langer dan 5 minuten houdt hij dit meestal niet vol)
Gisteren had hij een Sn*rt dag, heel moe,witjes,ingevallen oogkassen enz, maar vandaag zat er iets meer kleur in en kon ik hem zowaar zijn kleine mini haringkje geven wat hem voor de neus geschoven was,ook zit hij af en toe in een speciale rolstoel, zijn vandaag voor het eerst boven even de gang op en neer geweest,(wie weet is het morgen weer mis)(maar zo bekijk(en) we de dagen stuk voor stuk
na het ziekenhuis zal het wel verpleging/revalidatie worden(in de hoop dat het ooit nog goed komt)
Ik zou hierover op de hoogte gehouden gaan worden indien nodig.
Kortom niet Goed,niet fijn,maar ook niet Rampzalig ( voor nu)
het moet maar, we knokken er samen voor
als hij uit bed moet met de til-lift en in de stoel zit levert ie topsport en gaat dan doodmoe zijn bed weer terug in.
ik hoop op dagje voor dagje wat verbetering(meer kan ik er momenteel niet van maken)
hij is in ieder blij als ik er ben,en ik ben blij bij hem te zijn dat scheelt
(meetings staan op moment op heel laag pitje,maar de enige die ik toch niet hoop te missen zijn merksplas en spa)(dat zie ik wel)
Als hij van zijn andere zonen hoort is het prima,maar verder vindt ie dat wel best.
hij doet het voor mij ,zijn kat en zijn lieve hulp in de huishouding,dat liet ie me wel weten :) We zijn nog steeds een team samen :D
Kortom maar aanzien wat de (nabije) toekomst ons brengt
bedankt voor alle steun aan iedereen de afgelopen tijd(was blij dat ik het hier van me af kon schrijven)
Tzt: (als er weer zinnig nieuws of heel goeie vooruitgang is pen ik het hier nog wel neer :D
Tnx :!: Tinouck.

Gebruikersavatar
Red Duck
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 486
Lid geworden op: do 2 apr, 2009 17:29
Locatie: Radewijk

Bericht door Red Duck » do 12 aug, 2010 00:27

goed om te horen dat het wat stabieler is meet Paps.
Hopelijk krabbelt hij nog verder op.
Als je tijd vinden kan kom je toch snel een bakkie halen hier he?
2 cv 6 '85
peugot 106

Gebruikersavatar
tinouck
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1028
Lid geworden op: za 14 jul, 2007 01:53
Locatie: Amsterdam

Bericht door tinouck » do 12 aug, 2010 00:31

Red Duck schreef: Hopelijk krabbelt hij nog verder op.
Dat Hoop ik zeer zeker ook inderdaad :D :wink: (meer dan ons best doen kunnen we niet,maar doen we wel :P )
Red Duck schreef:Als je tijd vinden kan kom je toch snel een bakkie halen hier he?

Dat hoop ik tussen de 15e en de 3e te doen :wink:
Ligt aan I :wink:
Groetsels :wink: (en voor zo alvast welterusten)

013
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 593
Lid geworden op: vr 8 apr, 2005 22:54
Locatie: Tilburg

Bericht door 013 » do 12 aug, 2010 18:15

He Tinouck, sterkte met je vader. Hij ligt in ieder geval weer op zaal, dat is alweer een stap in de goede richting!
Misschien met haar 1,54 wel de kleinste eend rijdster van NL..


2cv6 1983 LPG
2cv6 1985
fiat 500 1969
solex 3800

Gebruikersavatar
tinouck
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1028
Lid geworden op: za 14 jul, 2007 01:53
Locatie: Amsterdam

Bericht door tinouck » vr 13 aug, 2010 14:30

013 schreef:He Tinouck, sterkte met je vader. Hij ligt in ieder geval weer op zaal, dat is alweer een stap in de goede richting!
Eigen kamertje gelukkig :wink: ,dat scheelt een hoop
als hij nou ook nog gaat eten :roll:
aankijken dus de situatie>>>
tnx voor je reageren.

Plaats reactie