Ik stel me eerst even voor, Ik ben Claudine, 55 jaar en rij eend vanaf mijn 18e. Ik woon nu in Frankrijk en ik ben fotografe.
Voor de Wereldmeeting van 2CV's wil ik een boek maken over de eendrijder. Ik wilde eerst in Frankrijk beginnen maar de gezondheid van mijn moeder is fragiel dus ik heb het project veranderd.
Toen ik mijn eerste testfoto's liet zien aan mijn vriendin die grafisch ontwerper is werd ze heel enthousiast dus we gaan aan de slag!
Het concept is: Het dashboard van de 2CV. Dat is in principe in elke 2CV gelijk ( ok ok een speciaal is anders dan een club en oud is anders dan niet maar over het algemeen staat het stuur op dezelfde plek

Volgend weekend (14-15 juni)kom ik naar Maastricht en ik zou heel graag een begin maken.
Dus mijn vraag voor de korte termijn: Wie in Zuid Limburg vind het leuk om mij te helpen een start te maken met het boek? Dan kom ik volgend weekend langs!
Vraag voor de lange termijn: Wie in Nederland, van de eilanden tot de belgische en Duitse grens, wil meewerken aan mijn project?
Gewoon zoals je eendje is, fotografeer ik heb. Uiteraard is het leuk om zoveel mogelijk verschillende interieurs te hebben, maar ook de standaard zwart-skye vindt ik leuk. Ik maak achteraf een keuze.
Ik ga met de boeken op de wereldmeeting in 2027 staan dus dan zien we elkaar weer!