Boek over 2cv eigenaren ( maar dan anders :-))

Iets gevonden met een eend in de hoofd- of bijrol?
Plaats reactie
Claudine
Gebruiker
Gebruiker

Boek over 2cv eigenaren ( maar dan anders :-))

Bericht door Claudine » do 5 jun, 2025 12:40

Beste 2CV rijders van Nederland,

Ik stel me eerst even voor, Ik ben Claudine, 55 jaar en rij eend vanaf mijn 18e. Ik woon nu in Frankrijk en ik ben fotografe.
Voor de Wereldmeeting van 2CV's wil ik een boek maken over de eendrijder. Ik wilde eerst in Frankrijk beginnen maar de gezondheid van mijn moeder is fragiel dus ik heb het project veranderd.
Toen ik mijn eerste testfoto's liet zien aan mijn vriendin die grafisch ontwerper is werd ze heel enthousiast dus we gaan aan de slag!

Het concept is: Het dashboard van de 2CV. Dat is in principe in elke 2CV gelijk ( ok ok een speciaal is anders dan een club en oud is anders dan niet maar over het algemeen staat het stuur op dezelfde plek :-) ) Maar het interieur verteld ook een hoop over de eigenaar. Ik heb een test hier in Frankrijk gedaan en het is heel grappig hoe iedereen dus zijn interieur inricht. Bij deze drie zie je het verschil, de ene heel opgeruimd en alles luxe in leer, de ander heeft het heel persoonlijk een eigen touch gegeven, en de laatste is een beetje 'dans son jus'. Ik vind het heerlijk om ze allemaal naast elkaar te zien en het wordt dan ook echt een kijk-boek. Deze testfoto's zijn nog niet zo 'netjes' dus ik moet mezelf vanaf nu wel steeds op dezelfde plek zetten en op een leuke(re) lokatie zetten. Want die speelt toch ook mee.

Volgend weekend (14-15 juni)kom ik naar Maastricht en ik zou heel graag een begin maken.

Dus mijn vraag voor de korte termijn: Wie in Zuid Limburg vind het leuk om mij te helpen een start te maken met het boek? Dan kom ik volgend weekend langs!

Vraag voor de lange termijn: Wie in Nederland, van de eilanden tot de belgische en Duitse grens, wil meewerken aan mijn project?

Gewoon zoals je eendje is, fotografeer ik heb. Uiteraard is het leuk om zoveel mogelijk verschillende interieurs te hebben, maar ook de standaard zwart-skye vindt ik leuk. Ik maak achteraf een keuze.

Ik ga met de boeken op de wereldmeeting in 2027 staan dus dan zien we elkaar weer!
Bijlagen
ClaudineGrin@cvBoek.jpg

Denny
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Re: Boek over 2cv eigenaren ( maar dan anders :-))

Bericht door Denny » do 5 jun, 2025 13:13

Ik woon in Stevensweert ongeveer 40km van Maastricht en heb hier 3 eenden staan waarvan 1 besteleend. Wat het interieur betreft is het standaard en niet gepimpt dus ik weet niet of dat je interesse wekt. Groet Denny

Pimpedimpim
Gebruiker
Gebruiker

Bericht door Pimpedimpim » do 5 jun, 2025 22:01

Helaas ben ik dan niet thuis. Ook is het interieur van mijn eend nog niet klaar helaas

Sent from my LE2123 using Tapatalk

Claudine
Gebruiker
Gebruiker

Bericht door Claudine » vr 6 jun, 2025 12:19

Denny schreef: do 5 jun, 2025 13:13 Ik woon in Stevensweert ongeveer 40km van Maastricht en heb hier 3 eenden staan waarvan 1 besteleend. Wat het interieur betreft is het standaard en niet gepimpt dus ik weet niet of dat je interesse wekt. Groet Denny
Natuurlijk! Ik ben niet op zoek naar een speciaal interieur hoor, ik wil gewoon zoveel mogelijk en dan kijk ik achteraf welke ik kies :-) Als u het leuk vind kom ik volgend weekend dus langs! Niet in mijn 2cv helaas want ik ga nu even met mijn dochter snel een weekendje naar haar studie-stad. Ik kom een keer voor een tour door heel NL met mijn 2cv.

AZL57
Addicted user
Addicted user

Bericht door AZL57 » vr 6 jun, 2025 13:09

Ik heb 3 interieurs om te fotograferen voor je. :shock:
diverse Citroens, wat anders.

Plaats reactie