het comfort van een eend

Alles over het heerlijke eendrijden.
Gebruikersavatar
Twécévé
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1775
Lid geworden op: di 22 apr, 2003 12:39
Contacteer:

Bericht door Twécévé » vr 1 jun, 2018 13:12

Volgens mij vat je het verkeerd op. wusten-fuchs bedoelt (volgens mij) dat als je alles juist installeert de eend heel comfortabel is. Je kan dit nog verbeteren met een kachelaanjager, 123 en een goede bobine. Als je dat hebt kun je de wereld rond met dat ding.

Zo. Heb ik nu een verzinkte koets gewonnen?

hobbes
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 960
Lid geworden op: vr 18 mar, 2005 22:24
Locatie: Marknesse (n.o.p)

Bericht door hobbes » vr 1 jun, 2018 22:00

een radio die meer herrie maakt dan dat grasmaaiermotortje onder een blikken plaat.
Overigens vindt ik het geluid van de motor wel fijn klinken

Een 12 volt aansluiting om je telefoon op te laden / je stomstom van stroom te voorzien Of voor je koelbox.

Een rechter spiegel is ook erg fijn en natuurlijk een trekhaak ( wat er niet in past, past er wel achter)

Omdat die heupgordels me niet zo bevielen heb ik er voor en achter rolgordels in gezet.
Bij de dyane heb ik de veters in de lucht uitstroom bakken in het dashboard vervangen door glasband, nu krijg ik in de winter geen koude vingers meer.

Ik haal graag het maximale uit het minimale en geniet er ook nog van.
met eendige groeten,

Willem2
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1245
Lid geworden op: ma 28 jul, 2008 22:04
Locatie: Zwijndrecht

Bericht door Willem2 » za 2 jun, 2018 22:28

schroef schreef:Ik heb heeeel veel aan mijn Eend gedaam om het comfort te verhogen, het zou een hele lange lijst worden....
Geluidsisolatie is slechts één ervan.
Ik ben wel benieuwd eigenlijk :)

Volgens mij heb je stoelen uit een GS en ik meen me iets te herinneren over verwarmde buitenspiegels?
Eend voor allen, allen voor eend..

Gebruikersavatar
Metdefranseslag
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 152
Lid geworden op: wo 6 nov, 2013 22:06
Locatie: coevorden
Contacteer:

Bericht door Metdefranseslag » zo 3 jun, 2018 09:18

Goedemorgen, mede dankzij topic over cigarettenaansteker weet ik nu waar ik de usb-aansluiting ga bestellen.
Wat ook voor een soort van comfort zorgt is goed onderhoud en goed materiaal want ik ben er nog net niet voor 100% zeker van dat de reis storingsvrij verloopt. Maar goed daarmee dwaal ik af en de nodige beurten heeft ie gehad natuurlijk. Ben het met wusten-fuchs eens dat als je er voor zorgt dat elk boutje moertje op zijn plaats zit de auto heel wat minder rammelt en ook veiliger is.
" het maximale uit het minimale halen" : mooi gezegd!
Met de Franse slag heb ik menig strijd gewonnen

Gebruikersavatar
Metdefranseslag
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 152
Lid geworden op: wo 6 nov, 2013 22:06
Locatie: coevorden
Contacteer:

Bericht door Metdefranseslag » zo 3 jun, 2018 09:18

Goedemorgen, mede dankzij topic over cigarettenaansteker weet ik nu waar ik de usb-aansluiting ga bestellen.
Wat ook voor een soort van comfort zorgt is goed onderhoud en goed materiaal want ik ben er nog net niet voor 100% zeker van dat de reis storingsvrij verloopt. Maar goed daarmee dwaal ik af en de nodige beurten heeft ie gehad natuurlijk. Ben het met wusten-fuchs eens dat als je er voor zorgt dat elk boutje moertje op zijn plaats zit de auto heel wat minder rammelt en ook veiliger is.
" het maximale uit het minimale halen" : mooi gezegd!
Met de Franse slag heb ik menig strijd gewonnen

Plaats reactie