Avo schokbrekers
Avo schokbrekers
Ik ben van plan deze maand setje Avo schokbrekers te bestellen. Dit zijn in stugheid instelbare schokbrekers (voor 2cv).
Ze worden veel gebruikt bij de 24h van Spa.
Kosten zijn 50 pond excl. BTW. Dit komt neer op incl BTW €85.- per stuk.
Een hele hoop geld! Maar mij het wel waard!
Zie ook http://www.avouk.com/pm/89
Mocht iemand ook interesse hebben, dan laat het me weten, misschien kunnen we ze samen bestellen, dit scheelt weer een hoop in verzendkosten!
Ze worden veel gebruikt bij de 24h van Spa.
Kosten zijn 50 pond excl. BTW. Dit komt neer op incl BTW €85.- per stuk.
Een hele hoop geld! Maar mij het wel waard!
Zie ook http://www.avouk.com/pm/89
Mocht iemand ook interesse hebben, dan laat het me weten, misschien kunnen we ze samen bestellen, dit scheelt weer een hoop in verzendkosten!
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1593
- Lid geworden op: vr 25 nov, 2005 23:48
- Locatie: s heerenbroek
- Contacteer:
hier is iemand die er eigenlijk ook wel 2 wil hebben...
'k heb ze dus ooit gezien van Koni..ook instelbaar..
ik heb er alleen 2 nodig voor; voor
ik wacht nog even de reacties af.. ik had eerst zoiets van, komt wel.. maar nou toch iemand deze besteld..
'k heb ze dus ooit gezien van Koni..ook instelbaar..
ik heb er alleen 2 nodig voor; voor
ik wacht nog even de reacties af.. ik had eerst zoiets van, komt wel.. maar nou toch iemand deze besteld..
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 310
- Lid geworden op: ma 2 jun, 2003 20:26
- Locatie: Wijhe
Ja, dit zijn hele goede schokbrekers. De schokbrekers op de foto's zijn mijn schokbrekers. Ik rijd er nu al zo'n jaar op. Ik wil ze gebruiken voor mijn Ami Super eend die nog steeds in de maak is, maar aangezien ze zo lekker rijden heb ik ze maar onder mijn 2 cilinder gezet.flusc schreef:kan je dan met deze je eend tegen de grond leggen?? en toch nog een drempel kunnen nemen??
Wel jammer dat nu meer mensen op AVO's gaan rijden. Dacht ik eens een keer iets redelijk unieks te hebben in nederland
Ik heb er destijds veel meer voor moeten betalen. Dit kwam doordat ik maar 2 schokbrekers uit engeland moest laten komen en ik veel verzendkosten moest betalen (geloof dat al ik er 10 besteld had ik nog steeds dezelfde verzendkosten had).
Veerbussen hoef je niet aan te passen, alleen de ogen aan de trekstangen vervangen voor een lang exemplaar (Acadiane).AK350 schreef:
Om de eend tegen de grond te leggen moet je de veerbussen aanpassen.
Hoe het effect op een drempel is weet ik niet.
Maar dan kan je hem met zijn buik op de grond leggen, meestal volstaan de gewone trekogen ook nog voor de tussenweg.
Drempels met de gewone eend terwijl deze laag ligt gaan met deze schokbrekers beter dan met orginele, met ami-super-eend heb je er meer last van vanwege het zware gewicht onder de motorkap.
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1365
- Lid geworden op: vr 7 nov, 2003 21:04
- Locatie: Zierikzee
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1593
- Lid geworden op: vr 25 nov, 2005 23:48
- Locatie: s heerenbroek
- Contacteer:
omdat ie voor het laagste ligt, bij de knik in het chassis... en daar komt ie dus als eerste aan de grond bij drempels! verder is ook het gewicht voorop groter dan achterop. daar zal die eerder gaan deinen
en 4 is me domweg te duur, wie weet ooit...
en 4 is me domweg te duur, wie weet ooit...
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1593
- Lid geworden op: vr 25 nov, 2005 23:48
- Locatie: s heerenbroek
- Contacteer:
licht eraan wie er achterin zit wou je zeggen..
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1593
- Lid geworden op: vr 25 nov, 2005 23:48
- Locatie: s heerenbroek
- Contacteer:
ik denk dat dat moeilijk wordt een paar cm...
je chassisbalken liggen erg laag op het punt waar die knikt.. je komt echt geen drempelk meer over, 'k heb hem redelijk laag nu maar nu al heel rustig aan doen... als ik die schokbrekers koop (van dit topic) ga ik nog wel lager proberen dan
ik ben nenieuwd wat je van plan bent succes!
je chassisbalken liggen erg laag op het punt waar die knikt.. je komt echt geen drempelk meer over, 'k heb hem redelijk laag nu maar nu al heel rustig aan doen... als ik die schokbrekers koop (van dit topic) ga ik nog wel lager proberen dan
ik ben nenieuwd wat je van plan bent succes!
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
-
- Altijd onstuitbaar, toch abrupt gestopt
- Berichten: 931
- Lid geworden op: zo 9 mar, 2003 20:59
- Locatie: limburg.NL
- Contacteer:
Ok, ben druk in de weer onderdelen voor mijn 4 cylinder te vergaren.
Ik heb het 90pk blok gedoneert aan de 6 super break die nu van m'n vriendin is. Daar zitten record schokbrekers onder, tenminste dat denk ik, ik heb ze er zelf enkele maanden geleden onder gezet maar het veert alsof de schokbrekers eronderuit gevallen zijn.
Ik heb voor de 4 monroe gas schokbrekers liggen die ik wel wil doneren voor de 6 super break maar dan moet ik iets beters hebben voor de 4.
Avo's dus.
Jacobus, heb jij ze al bestelt? hoe en waar?
Heb jij 4x voor besteld? want achter zijn langer bij een eend maar bij een ami super niet dus moet je 4x voor hebben?
Ik heb het 90pk blok gedoneert aan de 6 super break die nu van m'n vriendin is. Daar zitten record schokbrekers onder, tenminste dat denk ik, ik heb ze er zelf enkele maanden geleden onder gezet maar het veert alsof de schokbrekers eronderuit gevallen zijn.
Ik heb voor de 4 monroe gas schokbrekers liggen die ik wel wil doneren voor de 6 super break maar dan moet ik iets beters hebben voor de 4.
Avo's dus.
Jacobus, heb jij ze al bestelt? hoe en waar?
Heb jij 4x voor besteld? want achter zijn langer bij een eend maar bij een ami super niet dus moet je 4x voor hebben?
Altijd onstuitbaar, toch abrupt gestopt.
12 november 1975 - 18 juli 2007
http://www.cats-citroen.net
12 november 1975 - 18 juli 2007
http://www.cats-citroen.net