Stil op het forum

Stel hier je vragen of opmerkingen over het forum.
Gebruikersavatar
BasvanEerden
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1596
Lid geworden op: wo 18 apr, 2007 14:53
Locatie: Abbenes
Contacteer:

Bericht door BasvanEerden » di 22 mei, 2018 10:49

Na een aantal jaar ben ik weer op het forum gaan kijken en zelf ook aardig wat wijzer geworden door de jaren heen. Maar nog steeds leuk dat het forum er is nog steeds is.
- 2cv 1967 - Dans son jus a Francais
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak

Gebruikersavatar
Twécévé
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1775
Lid geworden op: di 22 apr, 2003 12:39
Contacteer:

Bericht door Twécévé » wo 23 mei, 2018 12:42

Yannick schreef:
Twécévé schreef:Ik zie net dat ik een maand na oprichting van dit forum hier actief werd. Forumlid nr 70. Dat betekent dat twee maanden geleden het forum 15 jaar is geworden.....


Zijn die twee Belgische broers hier nog actief? Die met die Dyane en zwart-wit fotografie, oude fietsen etc?

Edit: gevonden: Yannick. Nog actief, 4 hele berichten in heel 2017 :lol:
:D Ik vertoef al een aantal jaren meer op het forum van de Dyane Club de France ;)
He leuk Yannick himself!!! Goeie ouwe tijd. Gooi maar eens wat foto's op het forum van je fietsen, Dyane, ouwe camera's etc

Gebruikersavatar
Punky
Addicted user
Addicted user
Berichten: 9242
Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 14:03
Locatie: Veghel
Contacteer:

Bericht door Punky » wo 11 jul, 2018 10:13

Het is inderdaad minder geworden op het forum.

Zelf ben ik ook meer een sporadische lezer geworden, dan een veelvuldig poster. Kan er redenen genoeg voor noemen, maar blijft jammer dat het terugloopt. Ook op meetings merk je dat het animo terugloopt en de eend zoals eerder gezegd duurder wordt en zodoende ook een andere vorm van hobby wordt. Naar goedkoop sleutelen, is het een toerwagen geworden.
Prijzen zijn laatste jaren ook flink gestegen zowel voor 2cv's als onderdelen.
Zelf ben ik inmiddels ook een stapje hoger gegaan. De Ami is ingeruild voor een GSA. De 2cv heb ik nog staan, maar rijdt naar mijn zin veels te weinig.
PuNk RoCK LosEr

2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!

Gebruikersavatar
Twécévé
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1775
Lid geworden op: di 22 apr, 2003 12:39
Contacteer:

Bericht door Twécévé » wo 11 jul, 2018 16:47

Iig leuk dat je reageert. Weer een paar goede bijdragen.

Was recent bij een eendenboer en die gaf aan dat van zn circa 500 klanten er circa 10 dag-dagelijks eendrijden. Ik was daar voor taxatie van mn 2cv voor verzekering. De ene na de andere compleet gloednieuw gerestaureerde eend kwam voorrijden.

Daarnaast - maar dat is mijn invulling - zullen er nog klanten zijn zoals ik waarbij 2cv tweede auto is en ook veel gereden wordt.

Gebruikersavatar
Rens
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 624
Lid geworden op: di 22 nov, 2005 14:35
Locatie: Omgeving Meppel
Contacteer:

Bericht door Rens » vr 20 jul, 2018 09:57

"Grappig" dat dit ook een thema vormt op dit forum, weinig posts. Ik merk op alle fora waar ik zat/zit dat het animo volledig is teruggelopen. Het argument was altijd dat Facebook de plaats had ingenomen, maar volgens mij loopt ook dat terug, en drukker op het forum wordt het niet.

De eend veranderd natuurlijk ook naar een troetelauto ipv een dagelijkse, ook bij mij. Ik vind het tegenwoordig gewoon zonde om er dagelijks mee te rijden. Risico op schade door een stuk onbenul is veel te groot, dus blijft het bij dagtochtjes.

De klussen blijven wel, maar de kennis daarvoor is in veel gevallen ook ergens anders (sneller) te halen.

Ik lees dat er een forumupdate komt. Mooi, misschien geeft dat een beetje swung, maar ik vrees dat er iets resoluter nodig is om de bezoekersaantallen van weleer weer te halen.

Ik blijf lezen (zo af en toe ;))

brammie
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 647
Lid geworden op: ma 22 dec, 2008 20:18
Locatie: langweer

Bericht door brammie » za 21 jul, 2018 09:52

Ach het is op elk forum het zelfde rond de pruimen tijd.
Als het straks weer klote weer wordt komt dat wel weer goed.

:wink:
mehari 1969 rouge hopi te koop
HY78 1978 bleu cèleste
2cv club 1980 vert jade
LJ80V 1981 camoflagegroen
LJ80Q 1980 poepiebruin

RobM
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1868
Lid geworden op: di 7 sep, 2010 09:17
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Stil op het forum

Bericht door RobM » zo 22 jul, 2018 08:07

precies.

nu een beetje met de eend naar de ijsboer en wat boodschapjes doen. Van het winter weer in de stalling en dan komt er een project-eend. Dan is komen de vragen en verslagen wel weer.

Gr Rob
2CV 6 '82 rouge de castille
2CV AZAM '67 gris dandy, verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht

Dirk85
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 206
Lid geworden op: wo 6 aug, 2014 09:56
Locatie: Weert

Re: Stil op het forum

Bericht door Dirk85 » do 26 jul, 2018 14:53

Vooral af en toe lekker rondrijden.. dakje open.. Heerlijk.. overigens is dat met deze temperaturen hier in het zuiden van het land pas 's avonds écht fijn.
Citroën 2CV6 (1988) - Peugeot 203 (1956) - Peugeot 308 GTI270 (2016)

Plaats reactie