World Meeting 2CV in Nederland

Foto's en nabesprekingen van meetings.
Plaats reactie
erik-
Beginner
Beginner
Berichten: 38
Lid geworden op: di 4 aug, 2009 20:22
Locatie: Den Hoorn ZH

World Meeting 2CV in Nederland

Bericht door erik- » vr 30 sep, 2011 23:13

Beste Forum lezers

Na onze vakantie in Frankrijk heb ik op het forum een hoop reacties gelezen op de organisatie van de WM in Salbris. Ik zelf heb regelmatig ook de gedachte gehad dat het best anders had gekund....

Omdat ik niet zo goed weet waar ik me kan aanmelden als vrijwilliger voor een WM in NL heb ik zelf maar iets van een site gemaakt en deze wil ik graag aan jullie laten zien.

Ik hoop dat er nog meer enthousiastelingen zijn die hun schouders onder een strake organisatie willen zetten zodat we in dit decenium nog eens een WM in Nederland mee gaan maken

kijk maar eens op
http://www.wm2cv2017.nl/

en ik zie jullie reactie / suggesties / aanvullingen enzo wel verschijnen

Groet
Erik
acadiane 'Roosje' 1982
Lomax 223
D6 1968
AZ 1958
Dyane racer; Dutch Dyane Racing Team piloot

Gebruikersavatar
Dyane
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 695
Lid geworden op: zo 9 apr, 2006 20:44
Contacteer:

Bericht door Dyane » za 1 okt, 2011 00:13

Hoi Neem eens contact op met Olaf Streutker van Stichting 2CV Vrienden in Nederland ( www.2cvfriends.nl ). Als je een wereldmeeting wilt organiseren zal je vast wel te maken krijgen met deze Stichting. Wel weet ik dat er eerder een plan is geweest en dat ze zelf begin dit jaar hiervoor reclame hebben gemaakt voor een WM op te zetten in NL. Dit is echter afgeblazen, omdat het niet lukte alle club hiervoor warm te krijgen heb ik begrepen. Natuurlijk is ieder initiatief goed, maar het is denk ik niet zo makkelijk als je denkt. Het is een hele organisatie waarmee waarin veel geld omgaat.
Laatst gewijzigd door Dyane op za 1 okt, 2011 00:17, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Dyane
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 695
Lid geworden op: zo 9 apr, 2006 20:44
Contacteer:

Bericht door Dyane » za 1 okt, 2011 00:15

Dit is de tekst die te vinden is op hun site.

Wereldmeeting Nederland 2015?!
dinsdag, 21 december 2010 21:56
'Now were Ducking Dutch'

Het gonst al enige tijd in de wereld van 2CV-liefhebbers in Nederland. Wordt het weer tijd voor een wereldmeeting op eigen bodem? De stichting 2CV Vrienden Nederland, overkoepelend orgaan van alle 2CV gerelateerde verenigingen, wil daarom inventariseren hoe 2CV-minnend Nederland hierover denkt. Vind U het een goed idee en wilt U wel één van de honderden vrijwilligers worden?! En springt U ook mee op het podium in Frankrijk?! Vindt U het een slecht idee en moet U niet denken aan een vakantie op eigen bodem?! Geef uw mening zo spoedig mogelijk door op: mitzie.meijerhof@2cvfriends.nl . Of op ledenadministratie@2cvclub.nl . Want een wereldmeeting in Nederland kan alleen gerealiseerd worden met voldoende draagvlak. Namens het bestuur van de stichting en de afgevaardigden van de verenigingen,
Mitzie Meijerhof.

Laatst aangepast op zaterdag, 26 maart 2011 22:24

erik-
Beginner
Beginner
Berichten: 38
Lid geworden op: di 4 aug, 2009 20:22
Locatie: Den Hoorn ZH

Bericht door erik- » wo 5 okt, 2011 21:00

Bedankt voor je reactie en tips,
ik zal eens een mailtje sturen naar Mitzie

Waar ik me wel eens over verbaas is dat ze in Polen wel een WM kunnen organiseren en wij in Nederland niet genoeg vrijwilligers zouden kunnen vinden.

ik ben niet van plan om ' zelf ' de WM te organiseren maar ik ben wel benieuwd of er een groep enthousiastelingen te vinden is die er in ieder geval eens serieus naar wil kijken.

En dat er veel geld om gaat in een organisatie dat begrijp ik, maar dat is iedere WM zo.....
acadiane 'Roosje' 1982
Lomax 223
D6 1968
AZ 1958
Dyane racer; Dutch Dyane Racing Team piloot

dyane_maniac
Heavy user
Heavy user
Berichten: 2930
Lid geworden op: wo 4 feb, 2004 20:36
Locatie: amsterdam

Bericht door dyane_maniac » wo 5 okt, 2011 23:19

tsja, het is ergens wel leuk, maar ook een beetje saai vakantie in NL. Ik zou er denk ik nog wel naar toe gaan omdat het gewoon dichtbij is, maar vier m'n vakantie toch liever in buitenland. aangezien ik niet veel vrije dagen heb gaat dat niet zo goed samen.

begrijp me niet verkeerd, vind je initiatief wel leuk, maar laat ik heel eerlijk zijn, ik sta er niet heel erg om te springen. zou wellicht nog wel wat hand en span diensten willen verrichten op een evt meeting zelf, maar zie me zeker niet jaren van te voren er een dagtaak van maken.
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction

schroef
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 549
Lid geworden op: wo 5 apr, 2006 21:32
Locatie: vlaardingen

wereldmeeting NL

Bericht door schroef » do 6 okt, 2011 10:42

De WM in NL in 1997 was best heel leuk. Zelf zat ik bij een van werkploegen op de meeting en heb niet alles van de meeting beleefd zoals de bezoekers dat deden. Het was heel leuk om als vrijwilliger mee te werken aan zo'n groot evenement. Of ik het de volgende keer weer zou doen in NL? ik denk het niet.
Ik laat graag ruimte voor jongere mensen die de WM in NL willen organiseren. Eigenlijk zouden Duitsland en Belgie eerder aan de beurt zijn om weer eens een WM te organiseren.

Gebruikersavatar
marcopr
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1919
Lid geworden op: za 6 okt, 2007 21:41

Bericht door marcopr » do 6 okt, 2011 13:54

De vorige keer hebben in 1993 gewoon wat mensen de koppen bij elkaar gestoken en er was draagvlak. Dat werd alleen maar groter naarmate de meeting dichterbij kwam.
Geen draagvlak, begin er niet aan.
tweeceevees zijn leuk!

Gebruikersavatar
Inezz
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 371
Lid geworden op: za 23 feb, 2008 00:09
Locatie: Nijkerk

Bericht door Inezz » di 11 okt, 2011 08:47

Ik zou het echt super leuk vinden als hier in NL weer eens iets groots wordt georganiseerd....alleen moet je echt een grote groep enthousiaste citrofielen bijelkaar kunnen vinden...en nog nie zo gemakkelijk...kijk maar naar de laatste Waggel meetings....
Als er echt een flinke groep enthousiate mensen zijn...dan wil ik me natuurijk ook inzetten voor een wereldmeeting......

Maar Erik....goed bezig!!! :!:
Eendje uit '70

I LUV EEND RIJDEN!

Transat
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1065
Lid geworden op: za 12 mar, 2005 16:24
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Transat » di 11 okt, 2011 13:38

Even reclame maken: als je wil oefenen met het organiseren van een meeting: kijk eens op dit Waggel-topic :wink: Ik heb al info aangevraagd bij de meeting commissie!

Gebruikersavatar
David
Heavy user
Heavy user
Berichten: 3331
Lid geworden op: vr 21 mar, 2008 07:20

Bericht door David » za 15 okt, 2011 01:06

Hey Mitz!

Ik doe natuurlijk mee he!!

Greetz David :P :P :P

2015 ?? is goed!!
:star:

Plaats reactie